۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۲

نژاد فلاح در گفتگو با مهر:

زمان مناسبی برای تغییرات در پرسپولیس نبود/ دولت آینده بازهم تغییر می‌دهد!

زمان مناسبی برای تغییرات در پرسپولیس نبود/ دولت آینده بازهم تغییر می‌دهد!

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه تغییرات فعلی مدیریتی این باشگاه شائبه سیاسی ایجاد کرده نه فنی، گفت: منطقی به نظر نمی‌رسد باشگاه‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس، با پتانسیلی که در پیشکسوتان خود دارند، دست نیاز به سوی افرادی دراز کنند که آزموده نشده‌اند.

محمدحسین نژادفلاح در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تغییراتی که در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ایجاد شد و احتمال تغییر مدیرعامل این باشگاه، ضمن بیان مطلب فوق گفت: من از هواداران همواره سپاسگزارم که به مسئولان اعتماد کرده و این فرصت را به آنها می‌دهند که کارهای خود را انجام دهند. به نظرم این روزها، زمانی مناسب برای تغییر و تحولات در سطح مدیریتی باشگاه پرسپولیس نبود زیرا در حال حاضر تیم باید بدون دغدغه کارهای مربوط به نقل و انتقالات و آماده‌سازی را انجام دهد.

وی در همین خصوص افزود: این تغییر و تحولات ممکن است تیم را به حاشیه ببرد، به همین دلیل ما نیز مانند هواداران نگران اوضاع تیم هستیم. این احتمال وجود دارد تغییرات ایجاد شده تبعات منفی برای تیم داشته باشد که البته امیدواریم طی چند روز آینده بدون هیچگونه تنش و حاشیه‌ای این مسائل حل شود.

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من همیشه افتخار شاگردی اعضای هیات مدیره باشگاه را داشته‌ام و امیدوارم هرچه سریعتر این موضوع حل شود. تا به امروز برای حل این موضوع چند نشست را با اعضای هیات مدیره باشگاه و مسئولان وزارت ورزش و جوانان داشتیم.

وی تاکید کرد: احتمال جابه‌جایی مجدد اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در دولت آینده با عوض شدن وزیر ورزش و جوانان وجود دارد، بنابراین دوستان باید برای حق تصمیم دولت آینده احترام قائل شوند تا امکان انتخاب داشته باشد.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: وقتی دوستان امروز این انتخاب را انجام می‌دهند، یعنی برای حق انتخاب دولت آینده احترامی قائل نیستند. قطعا با انتخاب امروز کار برای دولت بعدی برای جابه‌جایی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره‌ای که کمتر از دوماه از انتصاب آنها گذشته، سخت می‌شود.

نژادفلاح تصریح کرد: به نظر می‌رسد دو تیم استقلال و پرسپولیس در مقطع زمانی حساسی که نیاز به آرامش بیشتری دارند، خودشان دچار تنش شده‌اند که این موضوع به سرخابی‌ها ضربه می‌زند. شائبه سیاسی بودن تغییرات فعلی در سطح مدیریتی باشگاه پرسپولیس بیشتر از مسائل فنی جلوه می‌کند.

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص مدیرعاملی احتمالی محمدجعفر کامبوزیا، رئیس فدراسیون شطرنج در باشگاه پرسپولیس گفت: منطقی به نظر نمی‌رسد باشگاه‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس، با پتانسیلی که در پیشکسوتان خود دارند، دست نیاز به سوی افرادی دراز کنند که آزموده نشده‌اند. امیدوارم این انتخاب با مطالعه عمیق‌تر و دقیق‌تر صورت گیرد.

نژادفلاح که با انتخاب محمدجعفر کامبوزیا و محمود خوردبین به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از جمع اعضای این هیات مدیره کنار گذاشته شد، از اظهار نظر در این خصوص خودداری و پاسخگویی به این مسئله را به روزهای آینده موکول کرد.

کد خبر 2084194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha