۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۲

استیلی در گفتگو با مهر:

چرا مدیران پرسپولیس را زود عوض می‌کنند/ رویانیان برود ضربه می‌خوریم

چرا مدیران پرسپولیس را زود عوض می‌کنند/ رویانیان برود ضربه می‌خوریم

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه پیشرفت یک تیم در سایه ثبات مدیریت آن تیم به دست می‌آید، گفت: چرا هر مدیری برای پرسپولیس انتخاب می‌شود، زود او را عوض می‌کنند؟ اگر می‌خواهیم به موفقیت برسیم باید ثبات مدیریت داشته باشیم اتفاق که نمی‌دانم چرا در پرسپولیس رخ نمی‌دهد؟

حمید استیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تجمع تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس مقابل وزارت ورزش و جوانان در حمایت از محمد رویانیان اظهار داشت: مهمترین موضوع در فوتبال ثبات مدیریت است. محمد رویانیان در پرسپولیس کارهای بزرگی انجام داده که تداوم آن به ثبات مدیریتی نیاز دارد. پیشکسوتان پرسپولیس خودشان به این باور رسیده‌اند و به همین خاطر تصمیم گرفتند در حمایت از رویانیان مقابل وزارت ورزش جمع شوند.

وی تاکید کرد: صحبت پیشکسوتان این است که چرا پرسپولیس باید این همه تغییرات در این تیم باشد؟ چرا هر مدیری می‌آید خیلی زود عوض می‌شود؟ به بار نشستن زحمات باشگاه نیاز به ثبات دارد.

مدیر آکادمی پرسپولیس با بیان اینکه هوادران پرسپولیس هم از تغییر رویانیان ناراحتند، تصریح کرد: شاید می‌شد این صحبت‌ها را آن اوایل که رویانیان به پرسپولیس آمده بود مطرح کرد ولی حالا که رویانیان بعد از دو سال تجربه کافی به دست آورده و در زمینه‌های مختلف بخصوص مسائل اقتصادی اشراف پیدا کرده است، باید اجازه دهند کارش را انجام دهد.

استیلی با تاکید بر اینکه برای داشتن چشم انداز خوب در پرسپولیس نیاز به برنامه و زمان داریم، گفت: با این تغییرات پرسپولیس و هوادارانش ضربه می‌خورند. در تمام دنیا ثابت شده است اگر ثبات مدیریت نباشد، چشم انداز باشگاه خدشه دار می‌شود.

کد خبر 2084594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha