۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰

طباطبایی خبر داد:

برگزاری یازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در 50 نقطه استان مرکزی

برگزاری یازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در 50 نقطه استان مرکزی

اراک - خبرگزاری مهر: مسئول هیئت فرهنگی‌ مذهبی‌ حضرت‌علی‌اصغر‌(ع) از برگزاری یازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در 50 نقطه استان خبر داد.

محمدحسین طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلان این خبر افزود: همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی بزرگداشت حضرت علی‌اصغر باب‌الحوائج‌(ع) اولین جمعه ماه محرم هر سال به همت هیئت فرهگی مذهبی حضرت علی‌اصغر (ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برای یازدهمین سال متوالی

وی با بیان اینکه این همایش برای یازدهمین سال متوالی در 50 نقطه استان مرکزی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، گفت: این همایش در راستای تجلیل از مقام والای طفل شش ماهه حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) و تجدید پیمان با اهل بیت عصمت‌و‌طهارت (ع) برگزار می‌شود.

مسوول هیئت فرهنگی‌مذهبی‌حضرت‌علی‌اصغر‌(ع) اظهار کرد: این همایش به صورت همزمان در هزار و 500 شهر ایران و 110شهر جهان امسال 17 آبان ماه برگزار خواهد شد.

طباطبایی اضافه کرد: این همایش ساعت 8:30 صبح روز جمعه در مصلای بیت‌المقدس اراک همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

این همایش به صورت همزمان در 1500شهر ایران و 110شهر جهان

وی ادامه داد: والدین با ارائه کپی شناسنامه متولدین 91 و 92 می توانند برای دریافت لباس به صورت رایگان به هیئت فرهنگی‌مذهبی‌حضرت‌علی‌اصغر‌(ع) اراک و در شهرستان ها به هیئت مذکور مراجعه کنند.

مسوول هیئت فرهنگی‌مذهبی‌حضرت‌علی‌اصغر‌(ع) خاطرنشان کرد: والدین می توانند در روزهای 14، 15 و 16 آبان به هیئت فرهنگی مذهبی حضرت علی‌اصغر (ع) اراک واقع در میدان شورا کوچه بارو حسینیه حضرت علی‌اصغر باب‌الحوائج‌(ع) مراجعه کنند.

طباطبایی در پایان افزود: یازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در اراک با حضور حجت‌الاسلام محسن عباسی کارشناس برنامه تلویزیونی گلبرگ، حاج محمودقاسمی و سید‌جواد رفیعی مداحان اهل بیت عصمت‌ و‌ طهارت (ع) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هیئت‌های که برای اولین سال تمایل به برگزاری این همایش دارند می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و مراجعه به دبیرخانه همایش و هیئت فرهنگی‌ مذهبی‌حضرت‌علی‌اصغر‌(ع) اراک اقدام کنند.

کد خبر 2169721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha