۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۱۳

سالاری:

رسیدگی بیشتر به والدین شهدا ضروری است/ بهره‌مندی خانواده‌های شهدا از درمان رایگان

رسیدگی بیشتر به والدین شهدا ضروری است/ بهره‌مندی خانواده‌های شهدا از درمان رایگان

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم ارائه خدمات درمانی مناسب به خانواده‌های شهدا، گفت: رسیدگی بیشتر به والدین شهدا ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری ظهر پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید ناصر جوهرزاده از شهدای کارمند بوشهر اظهار داشت: خانواده‌های شهدا نقش بزرگی بر گردن همه ما دارند و مسئولان باید با استفاده از تمام توان و ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات خانواده های شهدا تلاش کنند.

وی خدمات‌دهی به خانواده‌های شهدا را یک فرصت ارزشمند و گران‌بها توصیف کرد و ادامه داد: ما نمی توانیم پاسخگوی رشادت‌ها و جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا باشیم ولی همواره باید قدردان آنها باشیم.

استاندار بوشهر استقلال و عزت و امنیت پایدار و آرامش کنونی کشور را مدیون تلاش های شهدای عزیز دانست و بیان داشت: رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان یکی از مهم‌ترین رویکرد‌ها، برنامه‌ها و سیاست‌های فرهنگی دولت عنوان کرد و اضافه کرد: خانواده‌های شهدا مظهر استقامت و تکریم خانواده‌های شهدا کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

سالاری با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ شهدا از ناهنجاری‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند خاطرنشان ساخت: ترویج فرهنگ شهدا از ناهنجاری‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند.

بهره‌مندی خانواده‌های شهدا از درمان رایگان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز در این آئین با تقدیر از توجه استاندار بوشهر به خانواده شهدا و جانبازان اظهار داشت: برنامه‌های متعددی از سوی استاندار برای بازدید از خانواده شهدا  حضور در کنار جانبازان و ایثارگران استان بوشهر برگزار شده است.

حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری به جایگاه ویژه خانواده‌های شهدا اشاره کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های بسیار مهم ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، حفظ و ارتقای جایگاه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم رسیدگی بیشتر به سلامت جانبازان و والدین شهدا تاکید کرد و بیان داشت: طرح پایش سلامت در بنیاد شهید و امور ایثارگران برای این منظور انجام شده است و خانواده‌های شهدا از درمان رایگان بهره‌مند می شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر تاکید کرد: معاینات، تجهیزات و لوازم پزشکی و دارویی برای والدین و همسران شهدا به صورت رایگان ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام تشکری با اشاره به نیاز برخی از جانبازان و والدین شهدا به خدمات پرستاری، افزود: پرداخت حق پرستاری به این افراد انجام می‌شود و هزینه‌های لازم در این زمینه پرداخت خواهد شد.

لازم به ذکر است که استاندار بوشهر در این دیدار خواستار تامین پرستار برای رسیدگی به مادر شهید جوهرزاده از سوی بنیاد شهید استان بوشهر شد.

کد خبر 2359492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha