۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵

به قلم مهرداد مراد؛

یک سه‌گانه پلیسی ایرانی در راه است

یک سه‌گانه پلیسی ایرانی در راه است

نویسنده رمان پلیسی «مرا به فردا برسان» از نگارش دومین قسمت این رمان خبر داد و درباره داستان‌های کوتاه پلیسی خود گفت که این آثار را به صورت آنلاین منتشر خواهد کرد.

مهرداد مراد داستان نویس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره داستان‌های پلیسی خود گفت: تعدادی از داستان‌های کوتاه پلیسی‌ام را گردآوری کرده بودم و قصد داشتم آنها را در قالب یک مجموعه داستان به چاپ برسانم که احساس کردم بهتر است انتشارشان به صورت آنلاین و در فضای مجازی انجام شود.

وی افزود: شاید بتوان این داستان‌ها را داستان نیمه بلند نامید اما انگیزه‌ام از انجام این کار این است که خواننده‌های ایرانی به داستان‌های پلیسی که توسط نویسندگان کشورمان نوشته می‌شوند، اعتماد پیدا کنند. یعنی قصدم از انتشار آنلاین داستان‌ها، اعتمادزایی است و ترجیح می‌دهم ابتدا داستان‌ها و نویسنده‌هایشان را به خوانندگان ایرانی بشناسانم و بعد به سراغ انتشار مکتوب بروم.

این نویسنده درباره انتشار آثار دیگرش گفت: سه گانه پلیسی‌ام که پیش تر جلد اول آن با نام «مرا به فردا برسان» چاپ شده است، در حال حاضر در مرحله نگارش جلد دوم است. نگارش این کتاب که «روزی به رنگ سرب» نام دارد، تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و اگر ممکن شود، به نمایشگاه کتاب می‌رسد. درباره داستان‌های کوتاه هم که همانطور که اشاره کردم، به صورت آنلاین و از طریق سایت شخصی‌ام اقدام خواهم کرد.

کد خبر 2361688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha