۶ اسفند ۱۳۹۳، ۹:۲۵

هفته سوم لیگ برتر جودو/

میزان خراسان شمالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود

میزان خراسان شمالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود

بجنورد- سرپرست تیم موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی گفت: این تیم در هفته سوم لیگ برتر جودو باشگاه های کشور به مصاف تیم های نفت مسجد سلیمان، هیئت های جودوی قزوین، نوشهر و شبهای گلوبندک می رود.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری رقابتهای هفته سوم لیگ برتر جودو باشگاههای کشور در پنج شنبه هفته جاری، اظهار داشت: تیم موسسه مالی و اعتباری میزان نماینده خراسان شمالی در این هفته از رقابت ها به مصاف چهار حریف خود می رود.

وی با بیان این که نتایج این هفته در وضعیت تیم میزان و شانس قهرمانی این تیم نقش زیادی دارد، افزود: میزان در این هفته دو بازيكن خارجي خود را به همراه ندارد اما با بازيكنان داخلي به ديدار رقباي با انگيزه خود خواهد رفت و منتظر نتيجه ديدار سرنوشت ساز پاس قوامين و ثامن الحجج خواهد بود تا شرايط خود را براي هفته نهايي و قهرماني مهيا کند.

خسرویار اضافه کرد: در هفته سوم رقابت های لیگ برتر جودو باشگاه های کشور تیم میزان در دور اول این مسابقات به مصاف هیئت جودو نوشهر می رود.

به گفته وی نماینده خراسان شمالی در دور دوم این هفته برابر هیئت جودو قزوین صف آرایی می کند، در دور سوم نفت مسجد سلیمان را پیش رو دارد و در دور چهارم نیز می بایست به مصاف شبهای گلوبندک برود.

خسرویار اظهار داشت: در سایر رقابت های این هفته در دور نخست تیم های شبهای گلوبندک و پاس قوامین، ثامن الحجج خراسان رضوی و نفت مسجد سلیمان و هیئت جودو قزوین و پالایش گاز ایلام به مصاف هم می روند.

وی افزود: در دور دوم این هفته نیز افزون بر رقابت هیئت جودو قزوین و موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی تیم های هیئت جودو نوشهر با پاس قوامین، ثامن الحجج خراسان رضوی با شبهای گلوبندک و پالایش گاز ایلام - نفت مسجد سلیمان برابر هم صف آرایی خواهند کرد. رآرا

خسرویار گفت: در دور سوم این مسابقات نیز علاوه بر رقابت میزان با نفت مسجد سلیمان تیم های ثامن الحجج خراسان رضوی و پاس قوامین، هیئت جودو قزوین و هیئت جودو نوشهر و پالایش گاز ایلام و شبهای گلوبندک به مصاف هم می روند.

به گفته وی در دور چهارم و پایانی هفته سوم رقابت های لیگ برتر جودو باشگاه های کشور نیز تیم های هیئت جودو قزوین و پاس قوامین، پالایش گاز ایلام و ثامن الحجج خراسان رضوی و نفت مسجد سلیمان و هیئت جودو نوشهر برابر هم صف آرایی می کنند.

خسرویار با اشاره به این که مسابقات این هفته پنج شنبه هفتم اسفند ماه به میزبانی تهران و در محل سالن شهید افراسیابی برگزار می شود، افزود: وزن کشی مسابقات نیز چهارشنبه از ساعت ۱۸ و با ۱.۵ کیلوگرم ارفاق وزنی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم جودو موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی در دوره قبلی این رقابت ها در سال گذشته به مقام نایب قهرمانی رسیده بود و در دوره ماقبل قهرمان شده بود.

 

کد خبر 2506155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha