در دیدار با «عماد خمیس»؛

بروجردی: سوریه بهای مقاومت در مقابل حامیان تروریسم را می پردازد

بروجردی: سوریه بهای مقاومت در مقابل حامیان تروریسم را می پردازد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به دمشق با «عماد خمیس» نخست وزیر سوریه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، «علاء الدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که به دمشق سفر کرده است با «عماد خمیس» نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.

«عماد خمیس» در این دیدار تاکید کرد که سوریه به مدد دستاوردهای ارتش سوریه و حکمت و تدبیر رهبران خود و نیز پایداری مردم و حمایت دوستان خود از جمله ایران در مقابل تروریسم به پیروزی خواهد رسید.

وی همچنین بر اهمیت تقویت روابط اقتصادی و تجاری بین ایران و سوریه و رساندن آن به سطح روابط سیاسی و راهبردی دو کشور تاکید کرد. نخست وزیر سوریه تاکید کرد که دولت سوریه همزمان با پایداری اقتصادی به مبارزه با تروریسم و ریشه کنی آن ادامه می دهد.

از سوی دیگر علاء الدین بروجردی تاکید کرد که روابط دوجانبه سوریه و ایران راهبردی و تاریخی است و ایران همواره از مردم سوریه در مبارزه با تروریسم حمایت کرده است.

بروجردی همچنین تصریح کرد که حوادث حلب نقطه عطفی در روند بحران سوریه است و نشان می دهد که تروریسم گریبانگیر حامیان خود که نقشه بزرگی را علیه سوریه و کل منطقه به اجرا گذاشته اند، خواهد شد. وی همچنین اظهار داشت که سوریه امروز بهای مقاومت در مقابل این نقشه را می پردازد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیش از این با «هدیه عباس» رئیس پارلمان سوریه دیدار کرده بود.

کد خبر 3731588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha