۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۰۶

در دانشگاه علامه طباطبایی ؛

مهجوریت زدایی از قرآن در نظام آموزش عالی بررسی می شود

 مهجوریت زدایی از قرآن در نظام آموزش عالی بررسی می شود

نشست تخصصی راهکارهای مهجوریت زدایی از قرآن در نظام آموزش عالی کشور فردا دوشنبه ۱۷ آبان در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، پنجمین نشست از سلسله نشست‌های گروه پژوهشی مطالعات قرآن بنیان با عنوان «راهکارهای مهجوریت زدایی از قرآن در نظام آموزش عالی کشور» با حضور استادان و صاحبنظران علوم اسلامی و قرآنی ۱۷ آبان ماه جاری در محل دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

به دنبال اجرایی شدن سیاست دانشگاه در زمینه کاربردی کردن آموزش و پژوهش بر مبنای مسائل و معضلات کشور، گروه پژوهشی مطالعات قرآن بنیان با عنوان «راهکارهای مهجوریت زدایی از قرآن در نظام آموزش عالی کشور» را با حضور استادان، صاحبنظران و مسئولان اجرایی بخش های مرتبط با این موضوع برگزار می کند.

در این نشست تخصصی دکتر عباس اشرفی و دکتر کاظم شاکر از اعضای هیات علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دکتر احمد آکوچکیان و دکتر محمد علی لسانی فشارکی از استادان و پیشکسوتان علوم قرآنی کشور به ارائه دیدگاه های خود خواهند پرداخت.

این نشست ۱۷ آبان ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در محل تالار شهید مطهری دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.

کد خبر 3816897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha