۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۱۰

معاون عمرانی استاندار سمنان:

۴ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شاهرود افتتاح شد

۴ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شاهرود افتتاح شد

شاهرود - معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: چهار طرح اقتصادی تولیدی با اعتبار چهار میلیارد تومان از آورده بخش خصوصی و تسهیلات بهین یاب در شاهرود افتتاح شد.

مهدی زندیه وکیلی در خلال آیین افتتاح پروژه های اقتصادی شاهرود در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه استان سمنان رتبه خوبی در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی بخش های مختلفی را شامل می شود که بهره گیری از توان بخش خصوصی یکی از این دستورالعمل ها به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه امروز دولت در راستای حمایت از بخش خصوصی اقدامات خوبی را انجام داده است، خاطرنشان کرد: نمونه این اقدامات پرداخت تسهیلات سایت بهین یاب محسوب می شود که در آن دو هزار و ۵۴۵ واحد تولیدی استان سمنان ثبت نام کردند.

معاون عمرانی استاندار سمنان افزود: باتوجه به اینکه در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل قرار داریم یکی از اقدامات خوب دولت اعطای تسهیلات برای تعاونی های روستایی است که در اشتغال زایی تاثیر بسزایی دارند.

زندیه وکیلی همچنین ابراز داشت: سه پروژه شامل روکش آسفالت دامغان، زیرگذر فرودگاه شاهرود و فاز سوم آزاد راه شاهرود-آزادشهر با اعتبار ٧٢میلیارد تومان افتتاح می شوند.

کد خبر 3894219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha