۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۲۶

تور جهانی جودو- تاشکند؛

سهیل جمال آبادی به نشان طلا دست یافت/ برنامه روز دوم مبارزات

سهیل جمال آبادی به نشان طلا دست یافت/ برنامه روز دوم مبارزات

جودوکار جوان و با آتیه کشورمان در نخستین روز از رقابتهای بین المللی ازبکستان با شکست همه رقبا به نشان طلای این دوره از رقابتها دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سهیل جمال آبادی جودوکار وزن ۵۵- کیلوگرم تیم جوانان ایران در این دوره از رقابتها با برتری مقابل «غفوراف» از تاجیکستان، «امیراف»، «منوچهر شیرین اف»  و «اوکلانوف» هر سه از ازبکستان به نشان طلا دست یافت. 

تیم کشورمان امروز سه نماینده دیگر هم داشت که ابوالضل محمودی، جعفر فیروزآبادی و رضا پارساپور در اوزان ۶۰-، ۶۶- و ۷۳- کیلوگرم با شکست برابر رقبای خود از دست یابی به مدال بازماندند. 

فردا جمعه در روز دوم و پایانی این رقابتها در چهار وزن دیگر جودوکار به رقابت خواهند پرداخت. جواد مرادی در وزن ۸۱- کیلوگرم دور نخست «باراتوف» از ازبکستان را پیش رو دارد و سپس به مصاف «شیراف» از قرقیزستان می رود. در این وزن ۲۲ جودوکار حضور دارند. 

در وزن ۹۱- کیلوگرم ۱۸ جودوکار وزنکشی کرده اند که احسان باغچقی دور نخست استراحت دارد و سپس با «عبدی نازارف» از کشور میزبان مبارزه می کند. در وزن ۱۰۰- کیلوگرم علی پرهیزگاری در اولین دیدار خود «نور مامینوف» از ازبکستان را پیش رو دارد. وی در صورت پیروزی به مصاف نماینده دیگری از ازبکستان می رود. حمیدرضا ملک زاده هم در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف برنده مبارزه آمریکا و ازبکستان می رود. 

دوره از مسابقات عصر فردا به پایان رسیده و سپس جودوکاران در یک اردوی مشترک سه روزه شرکت می کنند.

کد خبر 3976380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha