۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۳۴

انصاری عنوان کرد:

تشریح حادثه تیراندازی حرم امام/یک جلیقه انتحاری خنثی،یکی منفجر شد

تشریح حادثه تیراندازی حرم امام/یک جلیقه انتحاری خنثی،یکی منفجر شد

قائم مقام دفتر نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) ضمن تشریح حادثه تیراندازی صبح امروز حرم گفت: در جریان این حادثه یک جلیقه انتحاری در محوطه حرم منفجر و یکی توسط نیروهای امنیتی خنثی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی انصاری، سرپرست تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) با اشاره به حادثه تیراندازی صبح امروز در حرم امام خمینی (ره) گفت:  صبح امروز تروریست ها اقدام به زمینه سازی برای ورود به محدوده پیرامون حرم کردند، بعد از اینکه وارد محیط بیرون حرم شدند، همزمان تیراندازی هایی را در محدوده بیرون از حرم شروع کرده و بی هدف به طرف در و دیوار تیراندازی کردند که یکی دونفر از کارگران به طور عادی جراحت برداشته و یک نیروی خدماتی که در محوطه مشغول کار بود دراثر همین تیراندازی ها به شهادت رسید.

وی افزود: تروریست ها پس از آن به سمت حرم مطهر حرکت کردند ولی بدون اینکه به حرم وارد شوند در گیت ماموران نیروی انتظامی با مقاومت روبه رو شده و یکی از تروریست ها با تیراندازی نیروهای امنیتی مورد هدف قرار می گیرد همین باعث می شود جلیقه انتحاری همراه وی منفجر شود.

انصاری تصریح کرد: نفر دومی که پشتیبان و عامل تیراندازی گسترده در محوطه حرم بوده به حرکت خود ادامه می دهد ولی چون با سد نیروهای امنیت مواجه می شود از حرم به سمت بیرون فرار کرده و در حین تیراندازی مورد هدف قرار گرفته و کشته می شود وی نیز دارای کمربند انفجاری بوده ولی کمربند انتحاری وی توسط نیروهای امنیتی خنثی شد. در پیرامون این فرد نارنجک و ادوات جنگی نیز برجا مانده است.

کد خبر 3998351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha