۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۳۰

معاون وزیر بهداشت:

تعداد تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر به ۳۵۰۰ تخت افزایش می‌یابد

تعداد تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر به ۳۵۰۰ تخت افزایش می‌یابد

بوشهر - معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا سال ۱۴۰۴ تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر به سه‌هزار و ۵۶۵ تخت افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رئیسی بعد از ظهر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای برای توسعه زیرساخت‌های درمانی در استان بوشهر داشتیم و به موفقیت‌های خوبی نیز رسیدیم.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: تعداد تخت‌های درمانی استان بوشهر تا پیش از طرح تحول سلامت ۷۹۸ تخت بود که حالا به بیش از هزار و ۴۰۰ تخت بیمارستانی رسیده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریی صورت گرفته، تا سال ۱۴۰۴ تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر به سه‌هزار و ۵۶۵ تخت افزایش می‌یابد.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ایجاد و راه‌اندازی ۲۲ مرکز خدمات سلامت دهان و دندان و کلینیک سیار دندانپزشکی در سطح استان بوشهر، افزود: طرح بهداشت دهان و ددان از طرح‌های بسیار مهم حوزه سلامت در استا بوشهر است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، تربیت نیروی انسانی بومی در سایر بخش‌های بهداشت و درمان است که براساس برنامه ریزی‌ها باید سالانه ۱۸۰ دانشجو دراین دانشگاه پذیرش شود.

رئیسی بیان کرد: تا قبل از طرح تحول سلامت به ازای هر یک هزار نفر، ۰.۸ تخت بیمارستانی در استان بوشهر وجود داشته که پس از اجرای طرح تحول سلامت به رقم ۱.۴ رسیده است.

در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های دکتر علیرضا رئیسی، دکتر سعید کشمیری به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی شد.

علیرضا رئیسی پیش از این به عنوان معاون بهداشتی وزیر بهداشت منصوب شده بود.

کد خبر 4083287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha