۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۳۹

نماینده وزیر بهداشت در سفر به بوشهر:

نیازهای حوزه سلامت استان بوشهر اولویت‌بندی شود

نیازهای حوزه سلامت استان بوشهر اولویت‌بندی شود

بوشهر- نماینده وزیر بهداشت گفت: کادر جدید مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باید بامطالعه و شناخت دقیق نقاط قوت و ضعف حوزه سلامت، نیازهای این حوزه در استان بوشهر را اولویت‌بندی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس پناهی عصر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه رؤسای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دولت جدید با شعار عدالت محوری و فساد ستیزی کار خود را آغاز نمود و این شعار در حوزه سلامت نیز موردتوجه ویژه قرار گرفت و برنامه عدالت و تعالی در حوزه سلامت نیز بر همین اساس توسط مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تبیین و ابلاغ شد.

معاون تحقیقات و فن‌آوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تأکید علما و صاحب‌نظران کشور به انجام و تکمیل واکسیناسیون افزود: واکسیناسیون برگ برنده کنترل پاندمی کرونا در کشور است، اگر می‌خواهیم به نتیجه مطلوب برسیم نباید بدنه عمومی جامعه را نسبت به واکسن بدبین کنیم.

وی عنوان داشت: نیازهای حوزه درمان، بهداشت، آموزش، تحقیق و دیگر خدمات حوزه سلامت را باید با نگاه عدالت محور دید و متناسب با آن پیش رفت.

پناهی با تقدیر از پیشرفت‌های حوزه سلامت استان بوشهر در دوران مسئولیت دکتر کشمیری عنوان داشت: روند رشد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باوجود مشکلات و به‌ویژه دشواری‌های دوران کرونا، مثبت بوده و در حوزه عمرانی کارهای خوبی به ثمر نشسته است.

معاون تحقیقات و فن‌آوری وزارت بهداشت با آرزوی موفقیت برای دکتر ملکی زاده تصریح کرد: حضور مدیری جوان، باانرژی و با برنامه در رأس حوزه سلامت استان بوشهر فرصتی ارزشمند است.

وی در بخشی از سخنان خود بابیان اینکه ارتقا حوزه آموزش در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باید هدفمند باشد تصریح کرد: آنچه در استان بوشهر لازم است، ارتقا اعضای هیئت‌علمی به‌منظور رفع نیازی‌های این استان در حوزه بهداشت و درمان باید باشد.

معاون تحقیقات و فن‌آوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: در حوزه تحقیقات و پژوهش با جدیت از تلاش دانشمندان و محققان این دانشگاه حمایت خواهیم کرد.

پناهی گفت: حضور خیرین در پروژه‌های نظام سلامت بسیار ارزشمند است و باید در استان بوشهر نیز این مقوله پررنگ شود.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های دکتر کشمیری و آرزوی موفقیت برای دکتر ملکی زاده خاطرنشان کرد: برای جلب رضایت مردم از خدمات بهداشتی و درمانی آماده همکاری و حمایت از متولیان حوزه سلامت در استان بوشهر هستیم.

آئین تکریم و معارفه رؤسای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و به دلیل وضعیت قرمز کرونایی تنها با حضور اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

در این آئین دکتر حسن ملکی زاده به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی و از زحمات دکتر سعید کشمیری در طول دوران تصدی ریاست دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5416259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha