۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲

آذرماه سال جاری

نوازندگان منتخب پروژه «چند شب» در اهواز برنامه اجرا می کنند

نوازندگان منتخب پروژه «چند شب» در اهواز برنامه اجرا می کنند

منتخبی از نوازندگان پروژه های «چند شب تار» و «چند شب کمانچه» روزهای ٢٣ و ٢٤ آذر در شهر اهواز به اجرای برنامه می پردازند.

به گزارش خبرگزاری مهر، منتخبی از نوازندگان پروژه های «چند شب تار» و «چند شب کمانچه» در قالب پروژه «چند شب تار و کمانچه» بعد از برپایی این پروژه در شهرستان رشت، روزهای ٢٣ و ٢٤ آذر در تالار «آفتاب» شهر اهواز به اجرای برنامه می پردازند.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته پویان بیگلر، طینوش بهرامی، حامد فکوری، بهزاد رواقی، سامر حبیبی، حسام اینانلو، رضا پرویززاده و شروین مهاجر به عنوان منتخب نوازندگان پروژه های «چند شب تار» و «چند شب کمانچه» در این ۲ شب به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

تا کنون سه دوره از مجموعه کنسرت های «چند شب» با نام های «چند شب تار»، «چند شب کمانچه»، «چند شب گیتار» از سوی موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» در تالار رودکی تهران میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی بود، این در حالی است که حین اجرای این پروژه در شهرستان ها، چهارمین پروژه چند شب با عنوان «چند شب عود» روزهای ۲۶ تا ۲۸ آذر در تهران برگزار می شود.

فروش بلیت پروژه «چند شب تار و کمانچه» موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار در شهرستان اهواز از روز یکشنبه دوازدهم آذر از طریق سامانه «۴۰۴۷» انجام می گیرد.

کد خبر 4167571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha