۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۹:۴۸

پازاج در گفتگو با مهر:

کشتی ایران برای رونق و پیشرفت به اسپانسرهای مالی نیاز دارد

کشتی ایران برای رونق و پیشرفت به اسپانسرهای مالی نیاز دارد

عضو شورای فنی کشتی فرنگی معتقد است میزبانی مسابقاتی همچون جام باشگاه‌های جهان در ایران باعث جذب بیشتر اسپانسر مالی و رونق این رشته می شود.

احد پازاج در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه شاهد پیکارهای فنی و جذابی در رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان بودیم، اظهار داشت: رویارویی برخی از چهره های نامدار داخلی و خارجی در این مسابقات که در قالب تیم های باشگاهی ایران و روسیه به میدان رفتند یکی از مهمترین اتفاقات جام باشگاه ها بود که مطمئنا از نظر فنی به سود کشتی گیران ما تمام شد.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه برخی از فرنگی کاران جوان و کم تجربه تر ما نیز توانستند برابر رقبای عنوان دار داخلی و خارجی قرار گیرند که این مساله نیز در تجربه اندوزی و میدان دیدن این کشتی گیران بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی، جذب اسپانسرهای مالی در کشتی را هم یکی از مهمترین دستاوردهای جام باشگاه های جهان خواند و گفت: زمانی می توان از رونق یک رشته ورزشی حرف زد که اسپانسرهای مالی پر تعدادی در آن رشته ورزشی حضور داشته باشند. خوشبختانه ما در رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های جهان که در تهران و اصفهان برگزار شد، شاهد حضور چشمگیر اسپانسرهای مالی بودیم که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

پازاج در پایان افزود: کشتی گیران و مربیان باشگاهی ایران که توانستند در این رقابتها حضور داشته باشند نیز از لحاظ مالی، منتفع شدند و همین بحث مالی می تواند در بحث معیشتی کشتی گیران و مربیان که عمر و زندگی خود را پای کشتی گذاشته اند، بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین دوره رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان، شب گذشته در حالی به میزبانی اصفهان پایان یافت که تیم بیمه رازی توانست با پیروزی ۸ بر ۲ برابر تیم سینا صنعت ایذه، قهرمان این دوره از رقابتها شود.

کد خبر 4173125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha