۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۸:۵۳

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

۳ راهکار دانشگاه فردوسی برای حمایت از کالای ایرانی

۳ راهکار دانشگاه فردوسی برای حمایت از کالای ایرانی

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: این دانشگاه برای تحقق شعار سال که مبتنی بر حمایت از کالای ایرانی است ۳ راهکار را در دستور کار خود قرار داده است.

محمد کافی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه فردوسی مشهد ۳ راهکار را برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شد، تدوین کرده است.

وی افزود: اولین راهکار این دانشگاه خرید ملزومات و نیازهای دانشگاه ها با تکیه بر کالای داخلی است تا از این طریق بتوانیم از کالای داخلی حمایت کنیم.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد خاطرنشان کرد: دومین راهکار این دانشگاه برای تحقق شعار سال کمک به کالاهای ایرانی برای ارتقا کیفیت و بهبود قیمت است.

کافی خاطرنشان کرد: در این راستا با بخش های تولیدی و صنعتی ارتباط برقرار کردیم و به آنها مشاوره های تخصصی ارائه می کنیم تا بتوانند در راستای بهبود کیفیت و کاهش قیمت های تمام شده کالا به نتیجه مطلوب دست یابند.

وی عنوان کرد: راهکار سوم این دانشگاه برای تحقق شعار افزایش مهارت آفرینی دانش آموختگان است که برای تحقق این امر دروس عملی مورد توجه جدی قرار گرفتند و ساعات این نوع درس ها نیز افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد تاکید کرد: در این دانشگاه دروس عملی بسیار مورد توجه است تا دانشجویان ما پس از اتمام تحصیل بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

کد خبر 4268363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha