۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۶

علی ربیعی:

مدیران در بین مردم حاضر شوند/حضور دربین روستاییان را ادامه می‌دهم

مدیران در بین مردم حاضر شوند/حضور دربین روستاییان را ادامه می‌دهم

رزن - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه مدیران باید در بین مردم حاضر شوند، گفت: تا زمانی که وزیر هستم مشی رفتن به میان مردم و روستاییان را ادامه خواهم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی پیش از ظهر دوشنبه در سفر به شهرستان رزن و پس از افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان در جمع مدیران این شهرستان حاضر شد و در کارگروه اشتغال استان همدان گفت: تاکید رهبری رفتن به میان مردم است و در این شرایط انعکاس واقعی اقدامات دولت باید مورد توجه باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: تا زمانی که وزیر هستم مشی رفتن به میان مردم و روستاییان را ادامه خواهم داد.

وی با بیان اینکه بار چندم است که به استان همدان می آیم و خوشحالم که اعلام کنم در دولت دوازدهم بیش از ۲۲ هزار کیلومتر زمینی به استانها رفته ام، افزود: تاکید مقام معظم رهبری رفتن به میان مردم و رفتن به لایه های مردم بود و به طوری که فرمودند به روبان بریدن اکتفا نشود و با کارگران نشسته و صحبت شود و تاکید داشتند که باید کارها را خوب انعکاس دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه بابیان اینکه بهزیستی در خط مقدم مقابله با آسیب های اجتماعی فعالیت می کند، گفت: تامین اجتماعی امروز هیچ کمکی از دولت نمی گیرد و بودجه بالایی را تجربه می کند.

وزیر تعاون، کار  و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه وظیفه بهزیستی خدمت به دهک‌های دهم و نهم است، در ادامه گفت: در حوزه تأمین اجتماعی بیش از صد هزار میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کنیم و هیچ کمکی از دولت نمی‌گیریم.

ربیعی بابیان اینکه تحریم، زندگی اجتماعی مردم را با هدف شوراندن مردم علیه دولت هدف قرار گرفته است، گفت: باید ارتباطات را با بدنه اجتماعی افزایش دهیم و اعتماد و سرمایه اجتماعی را برگردانیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه  ۶۵ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال سال ۹۷ پیش بینی شده است، گفت: تاکنون ۳ هزار میلیارد تومان عقد قرارداد توسط بانکها با متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی انجام شده است.

وی باتاکید براینکه ثبات به بازار بازخواهد گشت و با برنامه های اشتغال، حفاظت از زندگی مردم و کاهش فقر مطلق از تحریم ها عبور خواهیم کرد، گفت: دولت با استمهال وام های کشاورزان آسیب دیده از خشکسالی و حوادث به مدت ۲ سال موافقت کرد.

ربیعی بابیان اینکه به رئیس جمهور هم عرض کرده ام که استاندار همدان با تلاش و بدون حاشیه کار می کند و باتلاش های انجام شده ۳ رتبه اول تسهیلات اشتغال کشور متعلق به استان همدان است، گفت: مشکل بیمه ای راننده های کامیون حل و فصل شد.

وی با بیان اینکه در خصوص فعالیت اورژانس اجتماعی اطلاع‌رسانی نشده است، گفت: این در حالی است که بهزیستی در کاهش طلاق، خودکشی و کمک به توانیابان اقدامات گسترده و  خوبی داشته است.

ربیعی با اشاره به تدوین برنامه‌هایی برای اشتغال فراگیر و خرد گفت: با این اقدامات مشکلات اقتصادی تا حدودی رفع می‌شود ضمن اینکه ما قادریم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 4348068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha