۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۳:۲۱

بمباران وحشیانه نوار غزه همچنان ادامه دارد؛

۲۰ شهید و ده‌ها مجروح در بمباران تازه اشغالگران در اردوگاه نصیرات

۲۰ شهید و ده‌ها مجروح در بمباران تازه اشغالگران در اردوگاه نصیرات

بر اثر بمباران وحشیانه اردوگاه نصیرات واقع در مرکز نوار غزه، ۲۰ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جنگنده‌های صهیونیست‌ها ساختمانی سه طبقه را در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

بامداد امروز (سه‌شنبه)، بر اثر بمباران یک منزل مسکونی در اردوگاه شماره دو نصیرات در مرکز نوار غزه توسط نیروهای اشغالگر، ده‌ها غیرنظامی از جمله کودکان و زنان شهید و مجروح شدند.

پایگاه خبری الجزیره بامداد سه شنبه گزارش داد که در حمله جنگنده‌های صهیونیستی به یک ساختمان سه طبقه در جنوب اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه، ۲۰ نفر به شهادت رسیده و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

طبق این گزارش، در پی حمله وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خانه خانواده «کراجه» در اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه، ۲۰ نفر شهید شدند.

در این ساختمان آوارگان فلسطینی و افراد بی‌سرپناه ساکن بودند.

به گزارش روز شنبه دفتر رسانه‌های دولتی غزه، حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون منجر از مرز ۳۵ هزار و ۱۰۰ نفر فراتر رفته است.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملاً چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

کد خبر 6105766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha