۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰:۵۲

نماینده دشتی و تنگستان:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دشتی و تنگستان سرعت بیشتری می‌گیرد

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دشتی و تنگستان سرعت بیشتری می‌گیرد

بوشهر - نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دشتی و تنگستان سرعت بیشتری می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال‌الدین شهریاری عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در تنگستان اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام یکی از مهمترین اولویت‌های توزیع اعتبارات در استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه اعتبارات محدود دولتی پاسخگوی حجم بالای پروژه‌های نیمه تمام نیست، اضافه کرد: در این راستا تلاش شده است تا از منابع اعتباری مختلفی برای تکمیل طرح‌ها در دشتی و تنگستان بهره بگیریم.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیمه‌تمام ماندن بسیاری از پروژه‌های عمرانی به خاطر کمبود منابع اعتباری، تصریح کرد: اعتبارات محدود دولتی نمی‌تواند تعداد بالای پروژه‌ها باشد.

وی ادامه داد: به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان‌های دشتی و تنگستان از اعتبارات وزارت نفت و اعتبارات ملی استفاده می‌کنیم تا شاهد تسریع در تکمیل این پروژه‌ها باشیم.

شهریاری در ادامه با بیان اینکه یکی از دلایل عقب‌افتادگی شهرستان‌های دشتی و تنگستان انتصاب مدیران ناکارآمد بوده است، افزود: برای توسعه و پیشرفت باید از مدیران کارآمد به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به حمایت خود از انتصاب نیروهای بومی در پست‌های مدیریتی، اضافه کرد: اکنون شاهد تعداد بالای مدیران غیربومی در صنایع و شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی هستیم که یکی از چالش‌های پیش روی اشتغال جوانان بومی محسوب می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از بهبود اشتغال در این دو شهرستان خبر داد و گفت: نرخ بیکاری در دشتی به زیر ۱۵ درصد رسیده و بیکاری در تنگستان نیز به زیر ۱۸ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه کارخانه سیمان مند دشتی آماده بهره‌برداری شده است، ادامه داد: کلینکر تولیدی این کارخانه به کشورهای بنگلادش، هند و چین انجام و سیمان آن به کشور خلیج‌فارس بارگیری و ‌صادر می‌شود.

شهریاری از تخصیص اعتبارات مناسب برای توسعه راه‌های روستایی در دشتی و تنگستان خبر داد و افزود: تبدیل بنادر دشتی به پایانه مواد صادراتی به کشورهای حوزه خلیج فارس از برنامه‌های مهم است.

کد خبر 4382787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha