۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی عنوان کرد؛

تشکیل هیات اندیشه ورز در دستور کار شورای اطلاع رسانی استان مرکزی

تشکیل هیات اندیشه ورز در دستور کار شورای اطلاع رسانی استان مرکزی

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمرکزی گفت: تشکیل هیات اندیشه ورز در دستور کار شورای اطلاع رسانی استان مرکزی قرار دارد وکمیته های چهارگانه به منظور عملکرد بهتر راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی صبح دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور، دشمنان و معاندان داخلی و خارجی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در رسانه هایشان غوغایی به راه انداخته اند و از طریق رسانه‌ها و ابزار مدرن اطلاع رسانی با نظام اسلامی به ستیز می پردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: برای مقابله با این گونه سیاه نمایی های دشمن و بهره گیری از هرگونه تبلیغات رسانه ای، ما نیز باید با ابزار مدرن رسانه ای به مقابله با آنها برخیزیم.

وی ادامه داد: در دستورالعمل جدید شورای اطلاع رسانی چهار کمیته شامل کمیته سیاسی، کمیته اجتماعی، کمیته زیربنایی و کمیته امور اقتصادی پیش بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: به جهت اینکه بتوانیم شورای اطلاع رسانی استان را با تشکیل کمیته ها تقویت کنیم، نیاز است که تشکیل هیات اندیشه ورز یا اتاق فکر در دستور کار قرار گیرد و جلسات نیز به طور مرتب و مستمر در موقع خود برگزار شود.

حقیقی ادامه داد: از سوی دیگر می بایست کمیته‌های چهارگانه نیز هدایت‌کننده کارها در مسیر درست و منطقی باشد و افکارسنجی صورت بگیرد و تشکیل کمیته به همین سبب صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: روسای کمیته ها موظف هستند به طور مرتب از روند کار خود در حوزه اطلاع رسانی گزارش ارائه دهد و موضوع اطلاع رسانی یکی از برنامه‌های مهمی است که باید مدیران دستگاه ها در دستور کار خود قرار دهند.

وی همچنین به دبیر شورای اطلاع رسانی استان مرکزی تاکید کرد که دستورالعمل جدید این شورا به تمامی ادارات و دستگاه های دولتی و بخش خصوصی جهت اطلاع ارسال شود.

کد خبر 4424149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha