۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۹:۴۳

توسط نشر نگاه؛

«سوزان سانتاگ در جدال با مرگ» به چاپ سوم رسید

«سوزان سانتاگ در جدال با مرگ» به چاپ سوم رسید

کتاب «سوزان سانتاگ در جدال با مرگ» نوشته دیوید ریف با ترجمه فرزانه قوجلو توسط نشر نگاه به چاپ سوم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «سوزان سانتاگ در جدال با مرگ» نوشته دیوید ریف با ترجمه فرزانه قوجلو به تازگی توسط نشر نگاه به چاپ سوم رسیده است.

کتاب مورد نظر، روایت نویسنده‌اش از جدال و نحوه روبرو شدن سوزان سانتاگ نویسنده آمریکایی با سرطان؛ و مرگ اوست. دیوید ریف در این کتاب، درباره ترس‌ها و همه هراس‌های این نویسنده آمریکایی از مرگ در کنار اعتقاد به اراده بشری و اعتماد به دانش روز نوشته است.

دیوید ریف فرزند سوزان سانتاگ است و در کتاب «سوزان سانتاگ در جدال با مرگ» جزئیاتی از ابتلای مادرش به سرطان، تلاش او برای غلبه بر بیماری و اضطراب‌های او را در این مقابله به مخاطب ارائه می‌کند. سانتاگ در سال ۱۹۷۵ مبتلا به سرطان سینه شد که به طرز عجیبی درمان شد اما در سال ۲۰۰۴ دوباره به سرطان مبتلا شد؛ بیماری او این‌بار سرطان خون حاد تشخیص داده شد. او بر این باور بود که با روحیه خوب و اتکا به اراده‌اش می‌تواند بر بیماری غلبه کند اما در سومین مرحله سرطان، حریف این بیماری نشد و درگذشت.

ریف در طول مدت ابتلای مادرش به سرطان و این مبارزات، چیزی ننوشت و یادداشت‌برداری هم نکرد. با این حال، نوشتن کتاب را پس از مرگ سانتاگ آغاز کرد و جزئیات زیادی را در آن آورد.

چاپ سوم این کتاب با ۱۴۹ صفحه و قیمت ۱۸ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 4448064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha