۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰

اخبار کوتاه ورزشی؛  

رقابت های دارت دانشجویان دختر کشور در قزوین پایان یافت

رقابت های دارت دانشجویان دختر کشور در قزوین پایان یافت

قزوین- دوره رقابت های دارت قهرمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در بخش بانوان در قزوین با معرفی برترین‌ها به پایان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان اولین دوره رقابت‌های دارت قهرمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در بخش بانوان، در بخش انفرادی معصومه یار که سلخوری از دانشگاه علمی کاربردی قزوین قهرمان شد، فاطمه سلیمان خانی از دانشگاه غیرانتفاعی سهرودی قزوین دوم شد و مقام سوم مشترک به نسرین شاکریان از دانشگاه حکیم سبزواری و زهرا رضایی از دانشگاه سمنان رسید.

در بخش دو نفره هم تیم دانشگاه سمنان اول شد، تیم دانشگاه خوارزمی تهران نایب قهرمان شد و مقام سوم مشترک به دانشگاه‌های امام صادق (ع) و بین المللی امام خمینی (ره) قزوین رسید.

اولین دوره رقابتهای دارت قهرمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در بخش بانوان با شرکت ۱۷ دانشجو از ۹ دانشگاه به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.

برنز تکواندوکار تاکستانی در مسابقات جام فجر

در پایان سومین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر، مهدی جلالی ملی پوش تاکستانی در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم، به نشان برنز دست یافت.

این رقابتها با شرکت ۲۵۲ تکواندوکار از ۱۶ کشور در مجموعه ورزشی «المپیک» جزیره کیش برگزار شد.

مربی قزوینی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری استقامت دعوت شد

دلارام ذاکرانی از قزوین به عنوان سرپرست و مربی تیم ملی بانوان در اردوی تدارکاتی مازندران شرکت می‌کند، این اردو تا ۲۶ اسفند ماه به میزبانی استان مازندران در شهرستان نوشهر برگزار می‌شود.

تیم ملی دوچرخه سواری استقامت مردان و زنان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیایی ۲۰۱۹ ازبکستان آماده می‌شوند.

تساوی تیم فوتبال کاسپین در بازی خارج از خانه

در ادامه رقابت‌های فوتبال دسته دو باشگاههای کشور ودر بازی هفته بیست و دوم تیم فوتبال کاسپین قزوین در بازی خارج از خانه برابر تیم خوشه طلایی ساوه به یک امتیاز دست یافت، بازی دوم تیم با تساوی بدون گل مساوی به پایان رسید.

تیم فوتبال کاسپین قزوین هم اکنون با ۲۶ امتیاز در مکان هشتم گروه شمال قرار دارد.

کد خبر 4560864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha