۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۰۵

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد؛

آماده باش کامل پلیس غرب استان تهران در روز طبیعت

آماده باش کامل پلیس غرب استان تهران در روز طبیعت

شهریار- فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از آماده باش کامل پلیس در روز طبیعت در راستای برقراری نظم و امنیت در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌های غرب استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن خانچرلی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در فرماندهی انتظلامی غرب استان تهران با اشاره به آماده باش کامل پلیس غرب استان تهران در روز طبیعت، گفت: در راستای برقراری نظم و تأمین امنیت در روز طبیعت، پلیس در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها حضور محسوسی خواهد داشت و گشت‌های انتظامی، راهور و راه، امنیت انتظامی و ترافیکی در معابر، جاده‌ها و شهرها را برعهده خواهند داشت.

رئیس پلیس غرب استان تهران از فعال‌تر شدن گشت‌های انتظامی در اماکن تفریحی با هدف برقراری نظم و تأمین امنیت و روانسازی ترافیک در معابر، خیابان‌ها و جاده‌های استان در این روز خبر داد.

خانچرلی افزود: روزهای پایانی تعطیلات، مسافران نوروزی در بازگشت از استان‌های مختلف از شهرستان‌های غرب استان تهران عبور خواهند کرد و ما برای این روزها تمهیداتی اندیشیده ایم تا مسافران با آرامش و امنیت کامل به خانه‌های خود برگردند.

وی با اشاره به کنترل جرایم و سرقت در ایام تعطیلات نوروزی توسط پلیس گفت: تلاش همه همکاران انتظامی در کنترل سرقت در ایام تعطیلات نوروزی باعث افزایش کشفیات، شناسایی و دستگیری سارقان و مالخران شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: به لطف خدا و همکاری خوب شهروندان، از ابتدای تعطیلات، با اجرای طرح‌های ویژه شناسایی و کنترل سارقان سابقه دار و مالخران، امنیت خوبی در غرب استان تهران برقرار است.

وی با قدردانی از همکاری خوب مردم، سازمان‌ها و ادارات دولتی و غیر دولتی با پلیس گفت: از همه مسافران وشهروندان عزیز می‌خواهیم با توجه به حجم ترافیک در محورها همکاری خوبی با پلیس داشته باشند تا ان شاءالله شاهد هیچ حادثه تلخی در پایان تعطیلات نوروزی نباشیم.

کد خبر 4579666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha