۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۹:۰۲

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

برنامه آزادکاران تیم امید تا اعزام به جهانی/ ۷ اردو و یک تورنمنت

 برنامه آزادکاران تیم امید تا اعزام به جهانی/ ۷ اردو و یک تورنمنت

آزادکاران منتخب تیم کشتی زیر ۲۳ سال ایران تا قبل از حضور در رقابتهای جهانی، یک تورنمنت بین المللی و ۷ مرحله اردوی آماده سازی را پیش رو دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای انتخابی تیم کشتی آزاد امید ایران روز ۲۱ تیرماه در سالن هفت تیر تهران برگزار می شود که علیرضا رضایی به عنوان سرمربی و علیرضا رضایی‌منش، مسعود مصطفی جوکار، اکبر بهتری و مهدی نیک‌منش به عنوان اعضای کمیته فنی، این پیکارها را زیر نظر خواهند داشت.

در همین راستا، علیرضا رضایی در تشریح برنامه‌های آماده سازی تیم کشتی آزاد امید تا رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ مجارستان به خبرنگار مهر گفت: بعد از برگزاری رقابتهای انتخابی که با توجه به برنامه های پیش رو تا رقابتهای جهانی، کمی زودتر برپا خواهد شد، استراحتی کوتاه و یک هفته ای به آزادکاران برتر انتخابی می دهیم و سپس اردوها را استارت می زنیم.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه های آماده سازی، نفرات منتخب امید بعد از رقابتهای انتخابی، دو اردو را برگزار کرده و سپس در تورنمنت بین المللی گرجستان شرکت می کنند که این میدان تدارکاتی در مرداد ماه برگزار می شود و اهمیت زیادی برای کادر فنی و آزادکاران مدعی دارد.

سرمربی تیم کشتی آزاد امید در پایان افزود: بعد از بازگشت تیم منتخب کشتی امید از گرجستان نیز ۵ مرحله اردوی آماده سازی در دستور کار آزادکاران قرار دارد و سپس ترکیب نهایی اعزامی به رقابتهای جهانی مجارستان مشخص و معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی امیدهای جهان (زیر ۲۳ سال) در روزهای ۶ تا ۱۲ آبان در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود که تیم کشتی آزاد امید ایران سال گذشته بر سکوی سوم جهان ایستاد.

کد خبر 4658215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha