۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۰:۲۲

دبیر فدراسیون دوومیدانی مطرح کرد:

آینده درخشانی پیش روی ورزش دوومیدانی لرستان است

آینده درخشانی پیش روی ورزش دوومیدانی لرستان است

خرم‌آباد- دبیر فدراسیون دوومیدانی ایران گفت: با تامین امکانات و تجهیزات ویژه و استمرار استعدادیابی‌ها، آینده درخشانی پیش روی ورزش دوومیدانی لرستان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم صیامی روز دوشنبه در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان کشور که در خرم آباد، اظهار داشت: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان وابستگی کامل به رشته دو و میدانی دارد و ایشان قبلاً رئیس هیئت دوومیدانی استان بوده و به این شرایط آگاه هستند و در حال حاضر با در رأس کار بودن علی کریمی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان و سیاوش سپهوند به عنوان رئیس هیئت دوومیدانی استان مطمئناً رشته دو و میدانی لرستان رو به رشد خواهد بود و شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران بیشتری از لرستان خواهیم بود.

وی با اشاره به شرایط خوب میزبانی خرم آباد از مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور گفت: با ورود ما به لرستان، شرایط زیرساخت‌ها و امکانات دو و میدانی این استان بسیار عالی دیده شد، از جمله پیست تارتان و سایت پرتاب تخصصی خوب که از لحاظ سخت افزاری شرایط بسیار عالی و امکانات خوب در مرکز استان وجود دارد.

میزبانی عالی لرستان در مسابقات قهرمانی کشور

دبیر فدراسیون دو و میدانی تصریح کرد: از جمله ورزشکارانی که در لرستان خوش درخشیدند می‌شد به آقای مهاجر شجاعی، علی فهیمی، شاهرخی و سایر ورزشکاران که برای لرستان افتخارآفرینی کرده‌اند اشاره کرد.

صیامی بیان کرد: با مدیریتی که هیئت دو و میدانی استان در بحث ورزش پایه انجام داده و استعدادیابی را شروع کرده، در همین راستا میزبانی مسابقات جوانان را پذیرفته‌اند و با میزبانی قهرمانی کشور شرایط را برای نوجوانان و جوانان استان لرستان از لحاظ تجربه مهیا کرده‌اند و این شرایط خوب نشان دهنده یک آینده خوب در دو و میدانی لرستان است.

وی با اشاره به میزبانی عالی لرستان در مسابقات قهرمانی کشور گفت: همانطور که وزیر ورزش قول میزبانی مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا را به لرستان داده‌اند حتماً این اتفاق در سال جاری خواهد افتاد.

کد خبر 4661667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • همشهری IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      0 0
      عجیبه! جایی خوندم ایشون کارمند بنیاد شهیدن و درآمدشون هم مربوط به سازمان منتسب به شهدا و جانبازان! ولی ایشون دوستدار فیلم‌های جعفر پناهی و همچنین موسیقی شجریان؟! موندم نسبت این دو به اصطلاح هنرمند با نظام و شهدایی که ایشون به واسطه ی اونها داره حقوق میگیره چیه؟!!!