۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۱۷

کاربردهای وب مانی در دنیای امروز

کاربردهای وب مانی در دنیای امروز

وب مانی (webmoney) یک سیستم امن برای کسب و کارهای اینترنتی است که با استفاده از آن می توان در کمترین زمان و بدون نیاز به کارت اعتباری پرداخت الکترونیکی انجام داد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این سیستم پرداخت سریع و ایمن در سال ۱۹۹۸ توسط یک شرکت روسیه‌ای معرفی شد. تراکنش‌هایی که توسط این سیستم صورت می‌گیرند از امنیت بالایی برخوردار بوده و غیر قابل بازگشت هستند. این روزها پرداخت الکترونیکی بهترین و راحت‌ترین روش پرداخت پول است و افرادی که فعالیت‌های خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند با آن آشنا هستند.

کاربران به‌منظور دستیابی به اهداف گوناگون از وب مانی استفاده می‌کنند. برای مثال از طریق این پردازنده پرداخت می‌توانند پول انتقال یا دریافت کرده و خرید کنید. در کل جایی که نیاز به پرداخت الکترونیک است، وب مانی یک گزینه قابل اعتماد محسوب می‌شود و نقش مفیدی در انجام تراکنش‌های تجاری ایفا می‌کند. در مقایسه با سایر سیستم‌های پرداخت اینترنتی، وب مانی پیشرفته‌تر و سریع‌تر است، از این رو از قابلیت مناسب برای سرویس دهی به مشتریان برخوردار بوده و از همین رو خرید آن نسبت به خرید پرفکت مانی نیز پیشی گرفته است.

به منظور استفاده از وب مانی نیازی به حساب بانکی یا کارت اعتباری نیست و به‌راحتی می‌توان از آن برای نقل و انتقال پول استفاده کرد. مهمترین مزیت این سیستم امنیت بسیار بالای آن است، از این رو میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا می‌توانند به واسطه آن تراکنش‌های خود را انجام دهند.

برای محافظت از حساب کاربران، وب مانی سطوح مختلفی برای ایجاد امنیت در پلتفرم خود در نظر گرفته که اولین مورد آن ارسال پیامک است. بنابراین با در اختیار داشتن شماره همراه خود می‌توانید از ایمن بودن حساب مطمئن شوید. شما به آسانی می‌توانید با پاسخ به سوالات تائید که تنها خودتان پاسخ آنها را می‌دانید، حساب کاربری خود را بازگردانید.

بهره مندی از خدمات این سیستم پرداخت الکترونیکی تنها با استفاده از شماره موبایلی که در پنل کاربری خود وارد کرده، صورت می‌گیرد و هویت شما از طریق ارسال پیامک به شماره موبایل وارد شده، تائید خواهد شد. وب مانی برای کاربران خود پاسپورت الکترونیکی صادر می‌کند. این پاسپورت نشان هویت آنهاست و تنها افرادی که دارای پاسپورت Personal هستند رسماً مشتری به حساب می‌آیند. در صورتی که کاربر هویت مشخصی نداشته باشد به وی پاسپورت Alias داده می‌شود و به کاربرانی که مشخصات خود را در کنترل پنل حساب وارد کرده‌اند، پاسپورت Formal اعطا می‌شود.

از وب مانی می‌توان برای خرید از فروشگاه‌های مختلف اینترنتی و یا شارژ اکانت‌های اینترنتی استفاده کرد. همچنین هر کاربر می‌تواند چندین حساب وب مانی داشته باشد و واحدهای پولی مختلف ذخیره کند. هر چه کاربر بیشتر با حساب خود کار کند، اعتبارحساب وی نزد این سیستم پرداخت بالاتر خواهد رفت.

به منظور استفاده از وب مانی برای نخستین بار ابتدا باید یک حساب مینی برای خود اقتتاح کنید. با افتتاح این حساب، شما صاحب یک شناسه خواهید شد که پس از ایجاد کیف پول، برای انتقال یا دریافت پول می‌توانید از آن استفاده نمائید. هنگامی که از حساب مینی برخوردار شدید، می‌توانید آن را به حساب کلاسیک یا لایت تبدیل کنید. حساب کلاسیک برای ویندوز و حساب لایت برای غیر ویندوز است.

تفاوت حساب مینی با کلاسیک در گزینه‌های امنیتی آنهاست. اما در کل وب مانی مینی برای حساب‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای افرادی که در سطح مقدماتی با این سیستم کار می‌کنند، نیازی به ارتقا مدیریت حساب از مینی به کلاسیک نیست زیرا تنها برخی امکانات امنیتی وب مانی به حساب کلاسیک نیاز دارند. اگر نیاز به خدمات وب مانی و پرفکت مانی دارید می‌توانید با متخصصان وب سایت ایکس نوین در تماس باشید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4677139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha