۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۳۳

کمک به تحصیل ۳۰۰۰ کودک نیازمند در مناطق محروم

کمک به تحصیل ۳۰۰۰ کودک نیازمند در مناطق محروم

مدیرعامل مؤسسه دارالاکرام گفت: در راستای کمک به تحصیل و فراهم کردن امکان آموزش، به ۳۰۰۰ دانش‌آموز نیازمند مستعد و فاقد سرپرست مؤثر در مناطق محروم اقدام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی میراحمدی‌زاده در نشست خبری امروز، به فعالیت این مؤسسه خیریه اشاره کرد و گفت: مؤسسه دارالاکرام در حال حاضر ۳۰۰۰ کودک نیازمند در مناطق محروم را تحت پوشش قرار داده و آنها را بورسیه تحصیلی کرده است.

وی با اشاره به اینکه ماهیانه مبلغی به حساب این دانش‌آموزان واریز می‌شود، افزود: این مؤسسه علاوه بر کمک‌های تحصیلی، در جهت ارائه خدمات مشاوره پزشکی و فرهنگی نیز اقدام می‌کند.

به گفته مدیرعامل مؤسسه دارالاکرام، این مؤسسه خیریه بیش از ۱۸ سال است که در ۴۰ شهرستان کشور، خدمات مختلفی را به دانش‌آموزان و کودکان محروم ارائه می‌کند و با استفاده از مردم بومی مناطق، نسبت به شناسایی آنها اقدام کرده است.

وی ادامه داد: کمکی که ما می‌کنیم به عنوان صدقه نیست بلکه با این دانش‌آموزان، قراردادی منعقد کرده و در آن متعهد می‌شوند که به بهترین نحو تحصیل کنند و ما نیز در این راستا با کمک کارشناسان و مشاوران، آنها را همراهی می‌کنیم.

میراحمدی‌زاده به پویشی برای جمع‌آوری لوازم‌التحریر در آستانه سال تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند، اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این پویش، سعی می‌کنیم با کمک‌های جمع‌آوری شده، در جهت رفع نیازهای تحصیلی آنها اقدام کنیم و همچنین مردم نیکوکار می‌توانند از طریق سامانه آنلاین «به مهربانی»، کمک‌های خود را به دانش‌آموزان محروم و نیازمند و بازمانده از تحصیل ارائه دهند.

کد خبر 4704748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha