۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۲۳

استاندار بوشهر:

کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی و معیشتی دیلم با جدیت دنبال می‌شود

کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی و معیشتی دیلم با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت‌های در شهرستان دیلم خبر داد و گفت: کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی و معیشتی دیلم با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های هفته دولت در دیلم اظهار داشت: رونق اشتغال و تولید به عنوان یکی از اهداف مهم در استان بوشهر در دست پیگیری است و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

وی بر لزوم تلاش ویژه برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران و کارآفرینان تاکید کرد و ادامه داد: اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و تولیدی باید به صورت جدی حمایت شود و موانع پیش روی سرمایه‌گذاری مرتفع شود.

استاندار بوشهر از افتتاح و یا کلنگ‌زنی ۴۴ پروژه عمرانی با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در دیلم در هفته دولت خبر داد و بیان کرد: توسعه طرح‌های راهسازی شهرستان دیلم با جدیت پیگیری و دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اجرای منطقه ویژه شمال استان بوشهر خاطرنشان کرد: تکمیل یان پروژه نقش بسیار مهمی در توسعه اشتغال در شهرستان دیلم خواهد داشت.

گراوند از گردشگری به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت‌ها در شهرستان دیلم اشاره کرد و ادامه داد: گردشگری، تجارت و کشاورزی بخشی از ظرفیت تولیدی، اشتغال‌زایی و اقتصاد دیلم است که به صورت ویژه به آن نگاه داریم.

وی از توسعه زیرساخت‌های شهرستان دیلم به عنوان یک برنامه مهم یاد کرد و افزود: کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی و معیشتی دیلم به صورت جدی دنبال می‌شود و از همه ظرفیت‌ها برای این مهم استفاده می‌کنیم.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۳ هزار میلیارد ریال طرح‌های عمرانی، خدماتی، تولیدی، اشتغال‌زایی در شهرها و روستاهای استان بوشهر طی هفته دولت امسال اضافه کرد: طرح‌های عمرانی بر اساس مطالبات مردم اجرایی و افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات موثری طی یک سال گذشته برای رفع مشکلات آب در استان بوشهر انجام شده است، تصریح کرد: طرح‌های آبرسانی در قالب آب‌شیرین کن در بیشتر شهرها و روستاهای استان بوشهر عملیاتی و اجرایی شده است.

کد خبر 4705710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha