۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۵۵

مدیرکل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد:

تخصیص ۱۰۰ درصد ناوگان حمل و نقل مسافری برای زائران اربعین

 تخصیص ۱۰۰ درصد ناوگان حمل و نقل مسافری برای زائران اربعین

زنجان- مدیرکل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از اختصاص ۱۰۰ درصد ناوگان حمل و نقل مسافری استان برای زائران اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین علی‌اکبری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد اربعین در محل استانداری زنجان، گفت: ناوگان جاده‌ای زنجان با تمام توان برای اربعین برنامه‌ریزی کرده است.

وی از اختصاص ۱۰۰ درصد ناوگان حمل و نقل مسافری استان برای زائران اربعین خبر داد و اظهار کرد: تاکنون بیش از ۴۲۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای جابجایی زائران اربعین در استان زنجان  آماده‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت:  از ۱۷ مهرماه تا سوم آبان ماه  سال جاری ناوگان جاده‌ای زنجان آماده جابه‌جایی زائرین حسینی است و تمام اتوبوس‌های حمل‌ونقل مسافر استان زنجان به زائران عتبات عالیات اختصاص می‌یابد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان  ابراز کرد:  در این ایام ارائه سرویس‌های دربستی استان  زنجان به مناطق مختلف کشور ممنوع است و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از حداکثر ناوگان عمومی برای جا به جایی زائران حسینی استفاده لازم را خواهد کرد. 

علی‌اکبری گفت: افزایش ایمنی در سفر و ارائه خدمات بهتر و باکیفیت حمل‌ونقل و تکریم زائران ازجمله مهم‌ترین اولویت‌ها برای اربعین است. 

کد خبر 4718818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha