۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۵۵

کشتی فرنگی قهرمانی جهان – قزاقستان؛

نجاتی هم به نیمه‌نهایی رسید/ محمدهادی ساروی حذف شد

نجاتی هم به نیمه‌نهایی رسید/ محمدهادی ساروی حذف شد

فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان با کسب یک پیروزی دیگر به مرحله نیمه نهایی رسید. او با این نتیجه دومین سهیمه المپیک را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای سه وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز در شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شد که طی آن نمایندگان اوزان ۶۰ ، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان به میدان رفتند. در وزن ۶۰ کیلوگرم علیرضا نجاتی مقابل سرافیموف از بلغارستان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید تا ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی، دومین سهمیه المپیک را هم کسب کند.

نجاتی پیش از این در دور اول سیداله تاژایف از ترکمنستان را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد و در دور دوم هایتم محمود از مصر را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو برداشت. در دور سوم نیز کیم سئونگ هاک از کره جنوبی را با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب کرد.

همچنین محمدهادی ساروی در گروه شانس مجدد در وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف ایلدیم از ترکیه رفت و با نتیجه ۷ بر ۵ باخت و از دور رقابتها حذف شد.

محمدهادی ساروی روز گذشته در دور نخست با نتیجه ۵ بر یک از سد پیتر اوهلر از آلمان گذشت و در دور بعد مقابل کریل میلوف از بلغارستان با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری دست یافت. وی در ادامه مقابل گابریل روسیلو کایند از کوبا با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شد، اما در این مرحله مقابل آرتور الکسانیان از ارمنستان با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد که با راهیابی این حریف ارمنی به فینال، ساروی هم به گروه شانس مجدد راه پیدا کرد.

کد خبر 4719903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha