۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۴۸

امام جمعه موقت اهرم:

نیازهای دانش‌آموزان کم‌بضاعت تامین شود

نیازهای دانش‌آموزان کم‌بضاعت تامین شود

بوشهر - امام جمعه موقت اهرم گفت: در آستانه سال جدید تحصیلی، نیازهای دانش‌آموزان کم‌بضاعت تامین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه های نماز جمعه این هفته اهرم ضمن گرامداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای است که می‌توانیم از آن بهره‌های خوبی ببریم و استفاده کنیم.

امام جمعه موقت اهرم بیان کرد: راه، مسیر، وصیت نامه و خانواده شهداء باید مشخص شود امروز بیشتر از قبل نیاز مند ترسیم  و حرکت در مسیر شهداء هستیم.

وی با اشاره به اینکه گذشت بالاترین ایثار است بیان کرد: امروز مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اشتغال جوانان گذشت و ایثار می‌خواهد. اینکه مسئولان کار خود را محدود به موظفی اداری کنند این ایثار و گذشت نیست.

جمالی خاطر نشان کرد: باید به ظرفیت‌های دفاع مقدس پرداخته شود. برگزاری یادواره‌ها، همایش و بزرگداشت‌ها بسیار خوب است اما آنچه امروز نیاز داریم محتوا و تالیف کتاب و ایجاد منابعی است که شهداء برای جوانان بیشتر شناخته شوند.

امام جمعه اهرم بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس مظهر ایستادگی، دفاع و مقاومت ملت ایران است که امروز باید از دفاع مقدس الگو برداری و بر پای خود بایستیم و تکیه کنیم بر ظرفیت های داخلی که این یعنی مقاومتی که در دنیا در برابر استکبار جهانی و امریکا ایستاده است. باید بدانیم تزلزل در برابر دشمن نشانه عکس دارد.

وی ادامه داد: در آستانه بازگشایی مدارس، حوزه‌های علیمه و دانشگاه‌ها قرار داریم که برای همه اینها آرزوی موفق و سلامتی داریم.

جمالی با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم و بعضی دانش آموزان کم‌ضاعت هستند، یاد آور شد: خیرین با توجه به اینکه دانش آموزان با برای آغاز سال تحصیلی با مشکل مواجه هستند به هر انداز که وسع شان می رسد حمایت کنند.

کد خبر 4723601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha