۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۱۸

نوآوری فنی، نیروی بی پایان توسعه چین است

نوآوری فنی، نیروی بی پایان توسعه چین است

چین در آینده در جهت همراه شدن با روند توسعه علوم و فنون جهانی و برای پیوستن مبتکرانه به شبکه جهانی نوآوری فنی تلاش می کند به مرکز عمده علوم و نوآوری جهان تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو بین المللی چین، این سایت روز یکشنبه ۱۵ مهر (۶ اکتبر) تفسیری را تحت عنوان «نوآوری فنی، نیروی بی پایانی توسعه چین» منتشر کرد که در آن آمده است نوآوری یکی از ویژگی های بارز ملت چین و نیروی بی پایانی توسعه چین است.

دولت چین رؤیای مردم چین برای زندگی زیبا را محور نوآوری فنی تلقی می‌کند و با اصرار بر پیشبرد نیازهای بازار به نوآوری، شرکت ها را به سمت تبدیل شدن به ستون نوآوری فنی هدایت کرده است و در پی آن، راه جدید توسعه نوآورانه توام با قوی بودن استعدادها، علوم و فنون، صنایع، اقتصاد و کشور را دنبال کرده است. چین ضمن نوآوری مبتکرانه، از طریق همکاری بین المللی فنی بر اساس همکاری برد-برد، سهمی شایسته در مقابله بشر با مشکلات فعلی داشته است.

دراین مقاله تاکید شده که چین در زمینه نوآوری از نیروی بالقوه عظیمی برخوردار است. چین در آینده در جهت همراه شدن با روند توسعه علوم و فنون جهانی و برای پیوستن مبتکرانه به شبکه جهانی نوآوری فنی و حضور فعال در مدیریت جهانی از طریق علوم و فنون، تلاش می کند به مرکز عمده علوم و نوآوری جهان تبدیل شده و ضمن تحقق پیشرفت فنی خود، سود بیشتری را برای کشورهای جهان ایجاد کند.

کد خبر 4738707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha