۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۸:۴۸

رویکرد جدید ستاد امر به معروف تقویت روحیه مطالبه گری است

 رویکرد جدید ستاد امر به معروف تقویت روحیه مطالبه گری است

زاهدان - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: رویکرد جدید این ستاد تقویت و افزایش روحیه مطالبه گری در بین مردم است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار محسن اکبری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان در گردهمایی ائمه جمعه استان گفت: طبق ساختار سازمانی جدید ابلاغی از ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، سه معاونت اجتماعی و مطالبه گری، فرهنگ، رسانه و آموزش و مدیریت منابع به تصویب رسیده است که مهمترین آن ها معاونت اجتماعی و مطالبه گری است.

وی افزود: رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر تقویت و افزایش روحیه مطالبه گری در بین مردم است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال این است که مطالبات به حق مردم را به گوش مسئولین برساند.

اکبری بیان داشت: ائمه جمعه بزرگوار که روسای ستادهای امر به معروف در شهرستان ها هستند طبق ساختار سازمانی جدید عمل کرده و در بحث مطالبه گری، مطالبات منصفانه مردم را احصاء و به عنواتن نماینده مردم برای حل مشکلات و مطالبات میان مسئولین باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ائمه جمعه از ظرفیت پایگاه نماز جمعه به عنوان مهمترین ابزار رسانه در راستای انتقال مطالبات مردم به مسئولین استفاده کنند.

کد خبر 4771947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha