۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۹:۵۵

وزیر آموزش و پرورش:

خیرین مدرسه ساز شریک آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت است

خیرین مدرسه ساز شریک آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت است

وزیر آموزش و پرورش گفت: خیرین مدرسه ساز شریک آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در همایش ملی بانوان و خانواده خیرین مدرسه ساز کشور که صبح امروز در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، گفت: این همایش همایش بانوان خیر مدرسه ساز است و این جمع، جمعی است که مسئولیت اجتماعی دارد و برای کاهش رنج مردم وقت و مالش را می گذارد و در جامعه ای که این فرهنگ شده که همه فقط مطالبه گری می کنند، کسانی که وظیفه خود را انجام می دهد قابل تقدیر است و ارزشمند است.

وی ادامه داد: این عرصه، عرصه مسئولیت اجتماعی است و کشور ما در این شرایط به این روحیه نیاز دارد. فرهنگی که شما اشاعه می دهید بسیار اثرگذار است و کشور ما به فرهنگ مسئولیت پذیری نیاز دارد. مدرسه آینده کشور ماست و ظرفیت توانمندی های نسل ما در آنجا گسترش پیدا می کند و شما در خلق این موقعیت یادگیری به ما کمک می کنید. شما شریک آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت هستید و چه بسا ما شریک شما هستیم و شما مسئول اصلی این عرصه هستید.

وی در ادامه به ۳۰ درصد مدارسی که نیازمند تخریب و نوسازی و مقاوم سازی است اشاره کرد و گفت: ۱۲ درصد مدارس ما نیازمند تخریب و نوسازی است و ۱۸ درصد نیازمند مقاوم سازی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در فرهنگ دینی ما مسئولیت ملازم آگاهی است، مدرسه را جایگاه فکر و توانمندی های نسل آتی دانست.

حاجی میرزایی خاطر نشان کرد: در حاشیه شهرهای بزرگ مدارس نیازمند ترمیم و نوسازی هستند. تمام نیازهای ما باید در معرض آگاهی خیرین و ملت ایران قرار گیرد تا هر کسی با هر سرمایه خردی در این حرکت مقدس همراهی کنند.

کد خبر 4775603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha