۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران تاکید کرد؛

لزوم تعامل با دستگاه قضایی برای حفاظت از اراضی ملی استان تهران

لزوم تعامل با دستگاه قضایی برای حفاظت از اراضی ملی استان تهران

تهران-مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران بر لزوم تعامل با دستگاه قضایی برای حفاظت از اراضی ملی این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد طاهری پیش از ظهر سه شنبه در جمع مسئولان و کارشناسان حقوقی این اداره کل با بیان این که تلاش های نیروهای حقوقی در راستای حفظ بیت المال است، گفت: مهم ترین وظیفه بخش حقوقی دفاع از حقوق بیت المال و اعاده حقوق تضییع شده دولت با پیگیری های بعمل آمده در مراجع قضائی است که نهایتاً منجر به تثبیت مالکیت دولت بر روی اراضی ملی می شود.

وی نوع فعالیت بخش حقوقی را بسیار مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: برای نتیجه بخش بودن فعالیت ها در خصوص حفظ انفال لازم است تا تعامل بین واحدهای یگان حفاظت و حقوقی برقرار باشد تا با هم افزایی، اقدامات حفاظتی و احقاق حقوق دولت به خوبی صورت پذیرد.

طاهری خطاب به نیروهای حقوقی منابع طبیعی استان تهران ابراز داشت: لازمه حفاظت بهتر از انفال و اراضی ملی تعامل موثر و سازنده با دستگاه قضائی و قضات می باشد.

این مسئول منابع طبیعی استان تهران افزایش شعبه های ویژه تخصصی منابع طبیعی در مورد پیگیری به پرونده های مطروحه منابع طبیعی را مورد تأکید قرار داد.

لازم به ذکر است در این گردهمائی ارسالان بخشعلی پور رئیس اداره حقوقی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گزارشی از وضعیت بخش حقوقی این اداره کل ارائه و برخی از کارشناسان حقوقی حاضر در این نشست به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود برای ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت فعالیت های حقوقی پرداختند.

کد خبر 4775993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha