۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۲

غضنفرآبادی در جمع خبرنگاران:

شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیداها مقتدر و محکم باشد

شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیداها مقتدر و محکم باشد

رئیس دادگاه انقلاب تهران گفت: شورای نگهبان باید در بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مقتدر باشد و هیچ توجهی به جوسازی برخی افراد نکند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس دادگاه انقلاب تهران پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: چهار سال زمان کمی برای حل مشکلات کشور نیست و اگر مجلس بدون دغدغه رسیدگی به مشکلات مردم باشد، قطعا مشکلات بیشتر می شود و بر این اساس مجلس باید به دنبال حل مشکلات اساسی مردم باشد.

رئیس دادگاه انقلاب تهران تأکید کرد: همه مردم می‌خواهند آینده جوانان و کشور بهبود یابد و بر این اساس کسانی که صلاحیت و قدرت دارند وارد مجلس شوند. بنده به دنبال آن هستم که فرد مفیدی برای مجلس و خدمتگزار برای مردم باشم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان باید در مورد صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مقتدرانه عمل کند.

غضنفرآبادی تصریح کرد: همواره افرادی هستند که علیه شورای نگهبان جوسازی می‌کنند و شورای نگهبان باید همواره محکم باشد و بداند که چه در عملکرد خود محکم باشد و چه نباشد، همیشه افرادی هستند که علیه شورای نگهبان جوسازی کرده و صحبت می‌کنند.

کد خبر 4790766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha