۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷

معاون حفاظت و امور اراضی استان تهران خبر داد؛

رفع موانع اجرای طرح کاداستر اراضی ملی شهرستان های استان تهران

رفع موانع اجرای طرح کاداستر اراضی ملی شهرستان های استان تهران

تهران- معاون حفاظت و امور اراضی استان تهران از رفع موانع اجرای طرح کاداستر اراضی ملی شهرستان های استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ردائی صبح دوشنبه در هشتمین جلسه کارگروه مشترک کاداستر اراضی ملی و دولتی استان تهران که با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران و تعدادی از مسئولان این دو اداره کل برگزار شد اظهار داشت: در این جلسه کارگروه مشترک بخشی از پلاک های حساس شهرستان های تهران، دماوند و شمیرانات مورد بررسی قرار گرفت و موانع مرتبط برای اجرای طرح کاداستر این اراضی برطرف شد.

وی ادامه داد: این کارگروه مشترک بنا به اهمیت موضوع هر هفته برگزار می شود و فلسفه تشکیل آن رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی می باشد

ردائی یادآور شد: با توجه به تعامل خوبی که بین دو دستگاه ثبت و منابع طبیعی بوجود آمده اجرای طرح کاداستر این اراضی از پیشرفت خوبی در استان تهران برخوردار است.

معاون حفاظت و امور اراضی استان تهران تأکید کرد: اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی یکی از سیاست های راهبردی مجموعه منابع طبیعی است و در این خصوص از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهد شد تا هرچه سریعتر شاهد صدور اسناد تک برگ کاداستری برای تمامی این اراضی باشیم.

وی اذعان داشت: از آنجائی که با اجرای این طرح و صدور اسناد تک برگ کاداستری مرز بین اراضی ملی و مستثنیات تفکیک و مشخص می شود بدین صورت حقوق مردم و دولت به خوبی حفظ خواهد شد.

کد خبر 4792989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha