۲۸ آذر ۱۳۹۸، ۲۱:۴۴

نماینده یزد و اشکذر در مجلس:

استارتاپ‌ها به حوزه گردشگری سلامت در یزد ورود کنند

استارتاپ‌ها به حوزه گردشگری سلامت در یزد ورود کنند

یزد ـ نماینده یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به اینکه یزد به قطب درمانی برای استان‌های جنوب شرقی کشور تبدیل شده است، خواستار ورود استارتاپ‌ها به حوزه گردشگری سلامت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابوالفضل موسوی بیوکی، پنجشنبه شب در مراسم جذب بزرگترین رویداد سرمایه گذاری استارتاپ استان یزد اظهار داشت: سند آمایش استان یزد نوشته شده و در این سند بحث سلامت، بهداشت و گردشگری سلامت به عنوان یکی از اولویت‌های مهم استان مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه یزد به قطب درمانی برای استان‌های جنوب شرقی و جنوبی کشور تبدیل شده است، افزود: با نمایندگان سیستان و بلوچستان و هرمزگان در جلسات متعددی در مورد وضعیت درمانی این استان‌ها صحبت شده است.

موسوی بیوکی با بیان اینکه عده‌ای از مسافرانی که برای درمان به یزد سفر می‌کنند، در گوشه و کنار شهر آواره هستند و برخی حتی به دلیل طولانی شدن روند درمان به یزد مهاجرت کرده‌اند، عنوان کرد: اگر یزد این قابلیت را دارد که قطب سلامت باشد، باید در بحث گردشگری سلامت نیز ورود بسیار قوی‌تری داشته باشد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس تاکید کرد: باید در زمینه گردشگری سلامت و ساماندهی سلامت کارهای جدی‌تری انجام شود.

وی بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم موضوع ساماندهی گردشگری سلامت از طریق استارتاپ ها پیگیری شود و استارتاپ‌های فعال در این حوزه نظیر پذیرش ۲۴ در این زمینه برنامه ریزی و ورود کنند.

کد خبر 4802543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha