۵ دی ۱۳۹۸، ۰:۱۷

پس از اتهامات وارده؛

گزینه مدیرعاملی استقلال از هیات مدیره باشگاه هم استعفا کرد!

گزینه مدیرعاملی استقلال از هیات مدیره باشگاه هم استعفا کرد!

علی فتح الله زاده که از او به عنوان گزینه اصلی مدیرعاملی باشگاه استقلال نام برده می شد، از عضویت در هیات مدیره این باشگاه استعفا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فتح الله زاده که کمتر از یک ماه است به عضویت هیأت مدیره استقلال درآمده، با انتشار مطلبی در اینستاگرام، با هواداران استقلال خداحافظی کرد و از سمتش استعفا داد.

متن این پیام به شرح زیر است: «روزی که به استقلال آمدم این باشگاه نه مدیرعامل داشت و نه سرمربی! وقتی از من خواستند که بیایم می‌دانستم کار سختی است اما به خاطر همه هواداران بزرگ و با شرف استقلال برای خدمتگزاری آمدم و بی منت کار کردم هر چند که آن روزها هم تهمت می‌زدند که من به همه آنها خط داده‌ام!

امروز من مدیرعامل نیستم اما تمام وظایف مدیرعاملی از من طلب می‌شد! این در حالیست که چند روز قبل از دریافت حکم هیأت مدیره، جناب استراماچونی از ایران رفته بود!

متأسفانه اینبار از جانب هواداری که دوستش دارم و خواهم داشت متهم شدم به این که خودم را فروختم به میز و صندلی مدیریت!! وای بر من که اینچنین از رفتارم برداشت شد! این اصلاً برایم قابل تحمل نیست.

بنابراین ضمن تشکر از همه هواداران عزیز و بزرگوار همچنین جناب وزیر محترم اعلام می‌کنم از این لحظه هیچ پست و سمتی در باشگاه ندارم و از این پس همچون گذشته یک هوادار در کنار شما خواهم بود.»

کد خبر 4807858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی SG ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
      0 0
      بخاطر یک خارجی باید فتح الله زاده بره از استقلال ما استراماچونی رو نمیخایم