۱۶ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۱۹

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر:

نابودی اسرائیل غاصب به اولویت اول جبهه مقاومت تبدیل‌شده است

نابودی اسرائیل غاصب به اولویت اول جبهه مقاومت تبدیل‌شده است

بوشهر - معاون سیاسی سپاه استان بوشهر گفت: امروز بعد از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، وحدت جریان مقاومت در نابودی اسرائیل غاصب و تحقق این هدف به اولویت اول جبهه مقاومت تبدیل‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضایی صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم روستای چاهخانی اظهار داشت: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغاز راه جدید برای محو صهیونیسم و پایه‌های استکباری در منطقه است.

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر گفت: امروز جبهه مقاومت از ایران تا دریای مدیترانه و تا یمن همه حاج قاسم شده‌اند و خون حاج قاسم در وجود آن‌ها به جوشش درآمده است.

وی تصریح کرد: طولی نخواهد کشید که این اقیانوس بزرگ جبهه مقاومت فریاد اینکه اسرائیل غاصب محو شد را سر خواهند داد تا آن روز نخواهیم خوابید و از پای نخواهیم نشست.

رضایی اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی و شخصیت شهیدش خطرش برای صهیونیسم و آمریکای مستکبر بسیار بیشتر از حاج قاسم زنده هست و این آغاز راه جدید حاج قاسم برای محو صهیونیسم و فروپاشی پایه‌های استکباری شیطان بزرگ در منطقه است.

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به واسطه تأثیرپذیری از صهیونیست‌ها دچار اشتباه محاسباتی شدند و این اشتباه محاسباتی شیشه عمرشان را خواهد شکست.

کد خبر 4818008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha