۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۱

فرماندار اسلامشهر:

مجلس دوازدهم برای رفع مشکلات اسلامشهر گام بردارد

مجلس دوازدهم برای رفع مشکلات اسلامشهر گام بردارد

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر گفت: امیدوارم مجلس دوازدهم در مسیر رفع مشکلات کشور و نیز مردم اسلامشهر گام بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی صبح یکشنبه در آئین تقدیر از دست اندرکاران دور دوم انتخابات طی سخنانی با بیان اینکه انتخابات در اسلامشهر با تلاش پنج هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل اجرائی، نظارت، بازرسی، فراجا و اعضای کمیته های ستاد انتخابات و با پشتیبانی‌های اعضای شورای تامین، ائمه جمعه، شهرداران و بخشداران اسلامشهر به بهترین نحو ممکن برگزار شد، گفت: همدلی، همراهی و تلاش برای تحقق چهار اصل مدنظر مقام معظم رهبری، یعنی امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات قابل تقدیر بود.

رئیس هیات اجرایی انتخابات اسلامشهر گفت: روند اجرائی انتخابات از یکم مردادماه سال گذشته آغاز شد و در این راستا در کنار حسن فعلی و اجرای صحیح روند انتخابات، انگیزه الهی دست اندرکاران انتخابات نیز بسیار مهم بود.

وی گفت: مجلس دوازدهم که همه ما در تشکیل آن سهیم بودیم با تصمیمات خود در کشور امید آفرین باشد و در مسیر رفع مشکلات کشور و نیز مردم اسلامشهر گام بردارد، تصمیمات مجلس دوازدهم پس از شروع به کار در این شرایطی که کشور در آن قرار دارد به قوی تر شدن روز افزون ایران اسلامی کمک خواهد کرد.

فرماندار اسلامشهر سپس به تحولات منطقه اشاره کرد و افزود: امروز نگاه بسیاری از آزادی خواهان و ملت های بیدار و آگاه در اقصی نقاط دنیا به ایران اسلامی است و آرمان انقلاب اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در دانشگاهای مختلف آمریکا و اروپا مورد توجه و حمایت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: جریان سازی بیش از پیش درباره آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین همواره جزو اهداف مهم مردم و مسئولان در کشور بوده است.

کد خبر 6111725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha