۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۹:۰۲

رئیس کمیته امداد امام:

۲۲ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مناطق سیلزده ارسال شد

۲۲ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مناطق سیلزده ارسال شد

چابهار- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: تا کنون بیش‌از ۲۲ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار ایران اسلامی در کمیته امداد جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی بختیاری روز سه‌شنبه در بازدید از مناطق سیلزده چابهار اظهار داشت: این کمک‌ها در قالب پنج محموله ضروری برای سیلزدگان کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان ارسال و توزیع شده است.

وی افزود: بارندگی‌ها و جاری شدن سیلاب اخیر خسارت جدی به بیش‌از ۳۵۰ روستای چابهار وارد کرد و علاوه بر آسیب دیدگی چهار هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی زیرساخت‌های راه، آب، برق و تلفن نیز خسارت جدی دید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: از روزهای اول سیلاب کمیته امداد در مناطق مختلف حضور داشته و کاروان کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان شامل پنج محموله شامل پتو، آب معدنی، لوازم خانگی، سبد غذایی، پوشاک، لوازم بهداشتی و دیگر اقلام مصرفی برای مددجویان و نیازمندان مناطق سیل‌زده ارسال و تحویل شده است.

وی تصریح کرد: سیلاب خسارت‌های جدی به واحدهای مسکونی وارد کرده و در این زمینه دولت، کمیته امداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان، قرارگاه سازندگی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار هم قرار گرفته‌اند تا هرچه زودتر خدمات لازم به مردم مناطق سیلزده ارائه شود.

بختیاری بیان کرد: امروز همزمان با دهه فجر چندین پروژه در سطح شهرستان چابهار افتتاح شد که بخشی از این پروژه‌ها مربوط به سفر با برکت رهبر معظم انقلاب و حمایت‌های دفتر ایشان بوده است.

وی بازدید از مسکن ۶ هزار واحدی مددجویان کمیته امداد و توزیع کمک‌ها را از جمله اهداف سفر خود به مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

کد خبر 4844992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha