۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۴۸

همدلی اصفهانی‌ها پارک ناژوان؛

استقبال کم نظیر مردم اصفهان از همایش پیاده روی «صبح همدلی»

استقبال کم نظیر مردم اصفهان از همایش پیاده روی «صبح همدلی»

اصفهان - مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: همایش بزرگ پیاده روی صبح همدلی با استقبال کم نظیر شهروندان مناطق ۱، ۵، ۹ و ۱۳ در جاده سلامت ناژوان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید رسول هاشمیان اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده روی صبح همدلی با حضور بیش از ۳۰۰۰ نفر از شهروندان اصفهانی، به عنوان یکی از پر مخاطب ترین همایش های پیاده روی مجموعه ناژوان ثبت شد.

وی با اشاره به استفاده تعداد زیادی از شهروندان از جاده سلامت ناژوان گفت: در روز جمعه شهروندان و ساکنین مناطق همجوار با ناژوان حرکت خود را از نقاط ۵ گانه سطح شهر و ایستگاههای ورزش صبحگاهی در مناطق مختلف به سمت جاده سلامت آغاز کردند و اجتماع بزرگ ورزشکاران را تشکیل دادند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به تعامل خوب مجموعه ناژوان با سایر ارگانها و مراکز شهری گفت: نقش پررنگ و با اهمیت مشارکت شهرداری های مناطق ۱، ۵، ۹ و ۱۳ در این همایش به وضوح به چشم می خورد و حضور شهرداران این مناطق در کنار مردم نیز حایز اهمیت بود.

وی ادامه داد: مجموعه ایستگاه های بازی های گروهی و خانوادگی و ایستگاه پایش سلامت رایگان در ایستگاه ناژوان پذیرای شرکت کنندگان در این همایش بود.

هاشمی گفت: ۱۰ دستگاه دوچرخه، پنجاه کارت هدیه نقدی، هدایای فرهنگی و بلیط های تخفیف دار مراکز گردشگری ناژوان و صفه از جوایز این همایش بود.

کد خبر 4847798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha