۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۸:۲۴

استاندار گیلان خبر داد:

موافقت معاون رئیس جمهور با تجهیز بیمارستان های تالش و لنگرود

موافقت معاون رئیس جمهور با تجهیز بیمارستان های تالش و لنگرود

رشت- استاندار گیلان از موافقت «محمد باقر نوبخت» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از تجهیز دو بیمارستان تالش و لنگرود برای پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از عملیات ضدعفونی کردن اماکن عمومی رشت، در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی استان گیلان، اظهار کرد: این طرح بر اساس تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با گسترش کرونا استان گیلان اتخاذ و از شامگاه جمعه اجرایی شد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح قطعاً در روزهای آینده نیز تداوم خواهد داشت، ادامه داد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی و معابر در تمام شهرهای استان گیلان اجرایی می‌شود.

استاندار گیلان به برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس با معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: در این جلسه نیازمندی‌های استان در حوزه بهداشت و درمان، تجهیزات و امکانات به اطلاع معاون رئیس جمهور رسید.

وی با بیان اینکه استان گیلان با توجه به شرایطش خواستار راه اندازی فوری دو بیمارستان لنگرود و تالش است، تصریح کرد: این دو بیمارستان تنها نیازمند تجهیز هستند که برای این موضوع نیز اعتبار ۲۲ میلیارد تومانی نیاز است.

وی تأکید کرد: خوشبختانه بعد از این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه به اختصاص اعتبار برای تجهیز این دو بیمارستان موافقت کرد.

زارع در ادامه با اشاره به درخواست اختصاص کیت‌های تشخیص آزمایشگاهی به استان گیلان، گفت: با ارسال این کیت‌ها و سایر تجهیزات و ملزومات پزشکی از شنبه شاهد انجام آزمایشات کرونا در استان گیلان خواهیم بود.

وی از تلاش کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی اعم از پرستاران، پزشکان، تأمین اجتماعی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان، از مردم استان گیلان حتی المقدور از منازل خود خارج نشود و هموطنان نیز به گیلان سفر نکنند.

کد خبر 4865423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha