۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۸:۳۶

با توجه به ویروس کرونا؛

درخواست قهرمانان نامدار کشتی از مردم برای ماندن در خانه

درخواست قهرمانان نامدار کشتی از مردم برای ماندن در خانه

برخی از قهرمانان نامدار کشتی از مردم کشورمان خواستند در حد امکان در خانه بمانند تا زنجیره شیوع ویروس کرونا هر چه سریعتر از بین برود.

به گزارش خبرگزاری مهر، با شیوع ویروس کرونا در کشور و لغو بسیاری از برنامه های مختلف ورزشی تا اطلاع ثانوی، برخی از قهرمانان نامدار کشتی با انتشار پیام های جداگانه از مردم کشورمان خواستند تا در خانه بمانند.

در این راستا حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان گفت: هم اکنون در خانه و در کنار پدر و مادر هستم اما امیدوارم با برطرف شدن مشکل ویروس کرونا، هرچه زودتر تمرینات خود را برای حضور در المپیک در اردوی تیم ملی، پیگیری کنم.

وی در مورد شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: حفظ سلامتی مردم عزیز کشورمان با اهمیت ترین موضوع است و از مردم بزرگ و با فرهنگ ایران می خواهم با رعایت تمامی موارد ایمنی و بهداشتی از حضور بی مورد در اجتماع خودداری کنند و در خانه بمانند چرا که این کار کمک بسیار بزرگی به از بین بردن زنجیره انتشار ویروس خطرناک کرونا می کند.

یزدانی ادامه داد: از تمامی کسانی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند قدردانی می کنم و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و سربلندی دارم. امیدوارم همه ملت ایران با کمک هم این ویروس خطرناک را شکست دهند و هرچه زودتر شرایط به صورت عادی بازگردد.

سعید عبدولی دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک در کشتی فرنگی نیز در این خصوص گفت: هم اکنون در کنار همسر و فرزندان خود در خانه هستم و مهمترین راه مبارزه با شیوع ویروس خطرناک کرونا را در خانه ماندن می دانم.

وی خطاب به مردم ایران تصریح کرد: مردم عزیز ایران می دانید که کشور دچار یک بحران جدی و سخت شده و زندگی بر همه ماها دشوار شده ، همه باید در خانه بمانیم. بیایید دست به دست هم بدهید و به فکر جان خودتان و خانواده های خودتان باشید، چراکه با ماندن در خانه در واقع به خودتان کمک می کنید.

عبدولی در پایان اظهار امیدواری کرد هرچه زودتر با از بین رفتن این ویروس شرایط به صورت عادی باز خواهد گشت.

چندی پیش حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون و مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به نمایندگی از جامعه کشتی طی پیامی از تمامی هموطنان درخواست کرد که در خانه بمانند و به قطع شدن هر چه سریعتر زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

کد خبر 4879518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha