۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۳

دادستان قزوین:

واحدهای تولیدی دچار مشکل حمایت می شوند

واحدهای تولیدی دچار مشکل حمایت می شوند

قزوین- دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: مجموعه مدیریت قضایی و اجرایی استان از واحدهایی که به دلیل شرایط خاص کشور دچار مشکل شده اند با تمام توان حمایت و پشتیبانی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان قزوین روز پنجشنبه با حضور مسئولان استان و به ریاست محمد قاسمی دادستان قزوین در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد.

محمد قاسمی داستان عمومی و انقلاب قزوین در این جلسه با اشاره به نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید اظهار کرد: همه مدیران و دستگاه‌های بخش‌های مختلف باید زمینه و بسترهای لازم را برای تحقق شعار سال فراهم کنند.

وی با بیان اینکه اولین جلسه ستاد مقاومتی شهرستان قزوین با هدف رفع مشکلات و موانع مسیر تولید تشکیل شده است، افزود: مباحث و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان قزوین ابتدا در جلسه‌ی شهرستان مطرح و سپس پیشنهادات و جمع بندی مطالب برای تصمیم گیری به ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه می‌شود.

دادستان کل استان قزوین خاطرنشان کرد: در جلسات ستاد مقاومتی شهرستان قزوین تلاش داریم که موانع خود ساخته و یا ساختاری را شناسایی و در جهت رفع آنها گام برداریم.

این مقام قضائی استان قزوین تصریح کرد: واقعیت این است که سوابق و پیشنه ی بسیاری از واحدهای تولیدی شهرستان روشن است که اکثریت مدیران این واحدها دغدغه تولید دارند و تسهیلات دریافتی را در جهت توسعه و اشتغال مورد استفاده قرار داده اند و بخشی از این واحدها در شرایط سخت فعلی دچار مشکل شده اند.

قاسمی تاکید کرد: بدون تردید مجموعه مدیریت قضائی و اجرایی استان از واحدهای که به دلیل شرایط خاص کشور دچار مشکل و مانع شدند با تمام توان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد تا چرخه‌های تولید این واحدها با شتاب و قدرت بیشتر مسیر تولید را ادامه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل پسمانده شهرک لیا گفت: متأسفانه علی رغم اینکه پسماند واحدهای تولیدی و صنعتی می‌تواند ظرفیت خوبی برای رفع بخشی از بحران آب استان باشد اما به دلیل استفاده نادرست و رها شدن این ظرفیت تبدیل به مشکل و بحران برای مردم استان شده است.

داستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های ذی ربط باید مسئولیت خود را در خصوص مدیریت و رفع مشکل پسمانده به درستی انجام دهند.

قاسمی با اشاره به طرح‌های بلند مدت ارائه شده از سوی مدیران دستگاه‌های مختلف برای مدیریت اساسی فاضلاب واحدهای تولید و صنعتی بیان کرد: در کنار طرح‌های بلند مدت باید طرح‌های کوتاه مدت نیز تهیه و اجرا شود تا بیش از این مردم و استان در خصوص فاضلاب‌های صنعتی دچار مشکل نشوند.

کد خبر 4936239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha