۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۳۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

دانشگاه‌ها در چهارمحال و بختیاری بازگشایی می‌شود

دانشگاه‌ها در چهارمحال و بختیاری بازگشایی می‌شود

شهرکرد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دانشگاه‌ها در چهارمحال و بختیاری از هفته آینده بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید شیرانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به ویژه دو شهرستان فارسان و کوهرنگ ضروری است و مردم از برگزاری هرگونه محافل خانوادگی و جشن و مراسم‌های ترحیم خودداری کنند و حتماً از ماسک استفاده کنند تا به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و حفظ سلامت خود و دیگر هم استانیان کمک کنند.

وی گفت: نماز جمعه در جمعه پیش رو و هفته پس از آن در شهرستان‌های فارسان و کوهرنگ اقامه نمی‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دانشگاه‌ها از هفته آینده بازگشایی می‌شود و آموزش نحوه پیشگیری از ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در فضاهای آموزشی مورد تاکید متولیان امر بهداشت و درمان استان است.

وی عنوان کرد: استان چهارمحال و بختیاری جز سه استان برتر در زمینه کنترل میزان مبتلایان و مرگ و میر ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: تعداد نمونه گیری از افراد مشکوک به بیماری کووید ۱۹ در استان بالاتر از متوسط کشوری است.

وی اظهار کرد: روزانه ۹۰ تیم دو نفره متشکل از بازرسین بهداشت محیط از یک هزار و ۸۰۰ واحد صنفی استان در قالب بازدیدهای مشترک، نظارت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: با همت مردم نیک اندیش و خیران استان ضمن تداوم رزمایش کمک‌های مومنانه، غذای گرم و بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

کد خبر 4939441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha