۲۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۷

صبح امروز صورت گرفت؛

نشست وزیر علوم با روسای دانشگاهها

نشست وزیر علوم با روسای دانشگاهها

مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم گفت: در نشست مجازی روسای دانشگاه ها با وزیر علوم، نحوه فعالیت های آموزشی و ظرفیت های خوابگاهی و نحوه ارائه خوابگاه ها در سال تحصیلی جدید بررسی می شود.

علیرضا عبدالهی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به محورهای نشست (مجازی) روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور که با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در وزارت علوم حال برگزاری است گفت: بحث اصلی نشست درباره برنامه ریزی برای ارائه آموزش ها، در سال تحصیلی جدید است.

وی ادامه داد: در این نشست بر دو محور اصلی تاکید شده است که توسط معاونان آموزشی و دانشجویی وزیر علوم ارائه می شود، محور اول درباره چگونگی ارائه آموزش ها، برگزاری کلاس ها، و استمرارشیوه های آموزش الکترونیک در سال تحصیلی جدید است که توسط دکتر علی خاکی صدیق معاون آموشی وزیر علوم ارائه می شود.

مدیر روابط عمومی وزارت علوم افزود: محور دوم نیز درباره ظرفیت خوابگاه ها در سال تحصیلی جدید و نحوه ارائه خوابگاه ها به دانشجویان است که توسط دکتر مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان ارائه خواهد شد.

کد خبر 4970700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نرگس IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      0 0
      وزیر علوم چرا هر لحظه ی حرف میزنی؟ خودتون گفتید ک آزمون برگزار میشه باز الان این حرفا چیه ک لغو شده.... این انصافه ک فقط سه روز مونده ب آزمون دکترا.... لغوش می کنید آره؟؟؟ این انصافه.... ب ما رحم کنید