۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۲۰

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی:

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در رزمایش نهضت تعاون و احسان مؤمنانه

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در رزمایش نهضت تعاون و احسان مؤمنانه

مشهد ـ معاون هماهنگی ومدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۴ هزار بسته معیشتی و ۱۰۰ سری جهیزیه در مرحله اول زرمایش نهضت تعاون و احسان مؤمنانه بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد صادق براتی با اشاره به برگزاری رزمایش نهضت تعاون و احسان مومنانه، گفت: ۴ هزار بسته معیشتی و ۱۰۰ سری جهیزیه در مرحله اول بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی ویروس کرونا در استان خراسان رضوی توزیع می‌شود.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک‌های مومنانه بیان کرد: مشارکت مردم در رزمایش مومنانه جلوه دیگری از همدلی و همراهی ایرانیان را به رُخ جهانیان کشید، آنچنان که شور و شعور ایرانی در کوچه و پس کوچه‌های شهرهای ایران اسلامی عرصه خدمت‌رسانی و عشق‌ورزی به هم‌وطن می‌شود.

وی اظهار کرد: مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به‌علت تبعات ناشی از کرونا، مردم مؤمن و انقلابی را بار دیگر به صحنه آورد و جلوه‌های ایثار و فداکاری را بار دیگر نشان داد لذا در مرحله اول این رزمایش، استان خراسان رضوی نمره قابل قبولی در این حوزه به دست آورد.

براتی با اشاره به فرا رسیدن عید قربان افزود: نذر قربانی، حرکتی است که در آستانه عید سعید قربان، برای رسیدگی به امور نیازمندان در سراسر استان انجام می‌شود لذا مردم مؤمن سعی کنند به دلیل شرایط کرونایی، نذر قربانی خود را در کشتارگاه‌ها انجام دهند تا در این شرایط تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

کد خبر 4986978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha