۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۵۱

درگفت‌وگو با مهر مطرح شد:

۸۶ طرح بازسازی بقاع متبرکه توسط ستاد عتبات فارس در دست اجراست

۸۶ طرح بازسازی بقاع متبرکه توسط ستاد عتبات فارس در دست اجراست

شیراز - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس گفت: با همت مردم نیک اندیش استان فارس ۸۶ پروژه توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در دست اجرا است.

اسکندر قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات از سال ۸۱ آغاز شده و از آن تاریخ تاکنون این ستاد در بازسازی عتبات عالیات در کشور سوریه و عراق فعالیت‌های گسترده‌ای داشته است.

وی در خصوص پروژه‌هایی که توسط این ستاد انجام شده است، تصریح کرد: یکی از اهدافی که بر عهده این ستاد است بازسازی بقاع متبرکه اهل بیت (ع) بوده که در این راستا با کمک خیران استان این ستاد تاکنون توانسته در ۸۵ پروژه فعالیت مستمر داشته باشد و می‌توان گفت به طور کلی تاکنون ۸۶ پروژه عظیم توسط این ستاد اجرایی شده است.

قاسمی عنوان کرد: فعالیت این ستاد تنها به ساخت ضریح خلاصه نشده و این ستاد در حال حاضر در حال ساخت ۲۰ هزار متر مربع از صحن بقاع متبرکه است و این در حالی است که با کمک خیران نیک اندیش استان فارس صحن حضرت زینب (س) به پایان رسیده و به زودی آماده بهره برداری خواهد بود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: در راستای ساخت صحن‌های بقاع متبرکه شاهد چالش‌هایی نظیر بالا بودن سطح آب در برخی از مناطق بوده که در راستای برطرف کردن این مشکل نیز بیش از یک هزار و ۵۲۷ متر دیوار توسط این ستاد احداث شده است.

کد خبر 5012746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha